پاسخگویی بر خط مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تالش به مشکلات مردمی

پاسخگویی بر خط مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تالش به مشکلات مردمی


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تالش به صورت بر خط به مشکلات مردم پاسخ داد.

پاسخگویی بر خط مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تالش به مشکلات مردمی

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ حامد آذر با حضور در دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب گیلان و از طریق سامانه 122 به مدت یکساعت به صورت مستقیم به تماس های مردمی پاسخ داد.

بیشترین تماس های گرفته شده با مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان تالش در خصوص فاضلاب و نشت خطوط آبرسانی بود.

بنابراین گزارش؛ در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین، مدیران شرکت آبفای گیلان با اطلاع رسانی قبلی از طریق شبکه های اجتماعی، به صورت هفتگی از طریق سامانه 122 بطور مستقیم پاسخگوی تماس های مردمی می باشند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یک شرکت در شهر رشت می باشد

      نظرات