عملیات اجرایی چند پروژه عمرانی در اسفندماه آغاز خواهد شد

عملیات اجرایی چند پروژه عمرانی در اسفندماه آغاز خواهد شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، عصر دوشنبه بیست و هفتم بهمن ماه جلسه شورای معاونان شهرداری مرکز استان با حضور حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری ساری، معاونان شهردار، شهرداران مناطق سه گانه و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد.

مرادی در این جلسه با اشاره به مشکلات فراوان شهرداری که میراث گذشته است گفت: اینکه کمتر مصاحبه می‌کنم و از مشکلات شهرداری کمتر می‌گوییم به این دلیل است که  مهمترین مسئله برای ما ایجاد امید و انگیزه و محیطی آرام و به دور از حاشیه برای همکارانمان است. مردم شهرمان در سال‌های اخیر مشکلات فراوانی در شهرداری دیده و شنیده اند؛ اما امروز به لطف خدا و همت همکاران خدوم و پرتلاشمان، آرامش نسبی به مجموعه بازگشته است؛ به هیچ قیمتی اجازه نمی‌دهم کسی این آرامش را بر هم بزند و چنانچه افرادی که عمدتاً از پرسنل شهرداری هستند، بخواهند برای تحقق مقاصد خویش این مسئله را بازیچه قرار دهند قطعاً با آن ها برخورد قانونی خواهد شد؛ با تمام توان سعی در حل مشکلات داریم و تاکنون از وضعیت سخت مالی در شهرداری سخنی به میان نیاورده ام.

سرپرست شهرداری ساری سرمایه‌گذاری را گامی بلند در راستای توسعه پروژه های گوناگون در سطح شهر دانست و گفت: شهر ساری به دلیل شرایط خاص منطقه‌ای و دارا بودن رودخانه، دریا و جنگل و دیگر مواهب طبیعی، می‌تواند یکی از بهترین مقاصد سرمایه گذارانی باشد که در کنار بهره‌برداری از این موقعیت، قصد خدمت به شهروندان ساروی و همه هموطنان مان را داشته باشند؛ البته در همین راستا با تعدادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی وارد مذاکره شده ایم در حال آماده سازی بستر کار هستیم.

وی به حل مشکل بیمه کارکنان شهرداری اشاره کرد و گفت: با پیگیری های شهرداری و حمایت های استاندار محترم، بخشی از مبلغ بدهی بیمه تامین اجتماعی کارکنان شهرداری که قطع شده بود، پرداخت و مشکل بیمه آنان مرتفع شده است. از استاندار محترم نیز بابت حمایت های ویژه در این موضوع تشکر و قدردانی می کنم.

مرادی به رویداد مهم ۲۰۲۲ و انتخاب ساری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در آن سال اشاره کرد و گفت: شهر ساری با قابلیت های فراوان در حوزه گردشگری و تفریحی، همواره مورد توجه مسافران داخلی و خارجی بوده است؛ اکنون که ساری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال ۲۰۲۲ انتخاب شده است، از معاونت خدمات شهری بعنوان مسئول پیگیری های مربوط به این رویداد می‌خواهم با جدیت بیشتر هرگونه اقدامات لازم برای برگزاری برنامه‌های آن و معرفی شایسته ظرفیت ها و قابلیت های ساری را در دستور کار قرار دهند.

در ادامه، مرادی به انتخابات پیش روی شورای اسلامی شهر و ممنوعیت ورود مدیران شهرداری به این عرصه اشاره کرد و گفت: هیچ یک از کارکنان و مدیران شهرداری نباید از امکانات مجموعه شهرداری برای مقاصد انتخاباتی استفاده کنند و چنانچه در ساعات اداری وارد اینگونه فعالیت ها شوند طبق مقررات با آنان برخورد خواهد شد؛ مدیران توجه کنند که رعایت اصول و انضباط اداری در این موضوع به هیچ وجه خدشه دار نشود.

سرپرست شهرداری ساری گفت: در ماه پایانی سال 99، عملیات اجرایی چند پروژه عمرانی در سطح شهر آغاز خواهد شد که جزییات بیشتر مربوط به این پروژه ها بزودی اطلاع رسانی می شود؛ مسائل مربوط به فضای سبز، آسفالت معابر شهری و دیگر اقدامات فنی و عمرانی در راستای رفاه حال شهروندان، باید بیشتر از ماه های قبل مورد توجه و در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه از این پس حق الزحمه همه نیروها اعم از مدیران و کارکنان، براساس کارکرد و حضور در محل کار پرداخت خواهد شد گفت: متاسفانه در سال‌های گذشته افرادی بودند که مدت‌ها از شهرداری حق الزحمه می‌گرفتند و حتی در محل کار حضور فیزیکی و یا عملکرد خاصی نداشتند اما حقوق قابل توجهی می گرفتند؛ از امروز حقوق کارکنان شهرداری و مدیران براساس حضور و عملکرد آنان پرداخت خواهد شد و قطعاً برخی رویه ها اصلاح می‌شود.

در پایان، سرپرست شهرداری ساری، همدلی و وحدت و تعامل را بهترین شیوه برای خدمات‌رسانی دانست و گفت: هر چه همدلی در بین کارکنان بیشتر شود به همان اندازه خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان نیز افزون‌تر می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات