تجهیز ناوگان اتوبوسرانی به سامانه نظارت شهروندی بر عملکرد ناوگان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سعید حسینقلی زاده مقدم در این خصوص، افزود: در حال حاضر ۱۶۰ خط در مشهد فعال است که با پراکندگی مناسب و بکارگیری۱۷۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس به شهروندان خدمترسانی میشود.
وی اضافه کرد: در تمامی ناوگان کد های QRمنحصر به اتوبوس یا مینی بوس درج شده است که شهروندان می توانند با اسکن آن از طریق گوشی هوشمند، پس از ورود به اپلیکیشن "شهرمن" در نظر سنجی کیفیت خدمات اتوبوسرانی شرکت کرده و این سازمان را در بهبود خدمات یاری رسانند.
حسینقلی زاده مقدم تصریح کرد: همچنین شهروندانی که دارای تلفن همراه هوشمند نیستند نیز می توانند از طریق سامانه پیام کوتاه سازمان به شماره ۳۰۰۰۸۸۸۸ پیشنهادات وانتقادات خود را ارسال کنند.
وی ادامه داد: در برچسب های نصب شده دو QR وجود دارد که QR اول برای شرکت در نظر سنجی از طریق اپلیکیشن شهر من است و QR دیگر ورود به "میز خدمات الکترونیک سازمان اتوبوسرانی" است که برای دسترسی سریع و آسان به راهنمای کاربری و دریافت نرم افزارهای موبایلی به سامانه پیام کوتاه و پورتال سرویس های شهروندی مد نظر گرفته است.
نظرات