برنامه ریزی مجموعه شهرداری ساری برای استقبال از ایام نوروز

برنامه ریزی مجموعه شهرداری ساری برای استقبال از ایام نوروز

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، اولین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری مرکز مازندران با حضور حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری، معاونان و مدیران مجموعه شهرداری برگزار شد.

حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری ساری در این جلسه با اشاره به فضاسازی شهری در ایام عید نوروز گفت: نسبت به گل‌کاری معابر و بلوارها ، رنگ امیزی جداول، نصب بنر جهت معرفی اماکن گردشگری ساری و بهسازی تابلوهای شهدا در اسرع وقت اقدام شود.

وی افزود: جهت زیبایی منظر شهری و  با استفاده از ظرفیت های موجود و توانمندی داخلی المان های شکیل و زیبا در خیابان ها و میادین شهر نصب گردد.

سرپرست شهرداری ساری ادامه داد: تبیین برنامه های ترافیکی با هدف کاهش بار ترافیکی شهری و جلوگیری از هرگونه حفاری جدید در سطح شهر و تسطیح حفاری های گذشته در دستور کار ایام نوروز شهرداری های مناطق قرار گیرد.

مرادی ، رویداد 2022 که در آن ساری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو انتخاب شده است را مورد توجه قرار داد و  تاکید کرد: نوروز فرصت مناسبی برای شناساندن ظرفیت های گردشگری و فرهنگی مرکز مازندران است و باید این فرصت را مغتنم شماریم و از آن به بهترین شکل بهره برداری کنیم.

وی افزود: برای پذیرایی از مسافران تابع مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا هستیم

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات