توسعه شهر زنده و پویا برای کودکان، درآمد پایدار را به دنبال دارد

توسعه شهر زنده و پویا برای کودکان، درآمد پایدار را به دنبال دارد

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین؛ فدائی‌فررییس شورای اجرایی شهر دوستدار کودک در سومین کارگروه آموزشی و اطلاع رسانی حقوق کودک بیان کرد: باید فضاهای زنده و پویا برای کودکان با تکیه بر افزایش تعاملات اجتماعی در شهر توسعه پیدا کند .

وی با بیان اینکه باید خواسته های کودکان در زندگی شهرنشینی که با کودکان گذشته بسیار متفاوت هستند، تامین شود، گفت: شهر باید به سمتی توسعه پیدا کند که احساس شادی و سلامتی در زندگی کودک ایجاد شود و این مهم بسیار ارزشمند است چراکه سلامتی سالمندان آینده، سلامت و نشاط کودکان امروز است .

این مقام مسئول اضافه کرد: شهرداری قزوین با توسعه برنامه های شهر دوستدار کودک تلاش دارد تا زندگی با کیفیتی برای کودکان فراهم کند و شهرداری قزوین با کمک نهادهای مرتبط می‌تواند در این راستا حرکت کند .

وی ادامه داد: زندگی امروز کودکان با کودکان گذشته در همه ابعاد به خصوص نوع بازی‌ها و تعاملات اجتماعی بسیار متفاوت است و باید شرایط زندگی در شهر برای کودکان را بر اساس نیاز امروزی آنان فراهم شود .

فدائی‌فر با تاکید بر اینکه کودکان امروز سرمایه‌های آینده جامعه هستند، افزود: هر چقدر بتوانیم شهر را برای زندگی شاداب و سلامت کودکان امروز ارتقا دهیم، آینده خوبی خواهیم داشت .

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرداری قزوین اقدامات موثری در شهر دوستدار کودک انجام داده است، افزود: باید تهدیدها و خطرات موجود برای زندگی شهرنشینی کودکان به فرصت تبدیل شود .

گفتنی است؛ در این جلسه اعضای حاضر به ارائه گزارش عملکرد با محوریت برنامه های حمایت از حقوق کودکان و تبادل نظر پرداختند .

پایان پیام .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات