پاسخگویی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان به تماس های مردمی از طریق سامانه سامد

پاسخگویی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان به تماس های مردمی از طریق سامانه سامد


پاسخگویی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان به تماس های مردمی از طریق سامانه سامد

پاسخگویی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان به تماس های مردمی از طریق سامانه سامد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان با حضور در استانداری از طریق سامانه سامد به صورت مستقیم و برخط پاسخگوی مشکلات مردم در حوزه آب و فاضلاب شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای گیلان؛ همزمان با سوم اسفند ماه، نخستین سالروز یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی گیلان، پیرو اطلاع رسانی قبلی در شبکه های اجتماعی سید محسن حسینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از طریق شماره تماس 111 سامانه سامد به مشکلات مردمی پاسخ داد.

بیشترین مشکلات مطرح شده در این تماس ها، مربوط به حوزه آب شرب روستایی بود.

سامانه سامد، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت است که مدیران دستگاه های اجرایی از طریق شماره 111 به طور مستقیم پاسخگوی مشکلات مردم می باشند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یک شرکت در شهر رشت می باشد

      نظرات