پیام سرپرست شهرداری ساری به مناسبت پنجم اسفند روز ملی مهندسی

پیام سرپرست شهرداری ساری به مناسبت پنجم اسفند روز ملی مهندسی

بسمه تعالی

جایگاه مهم مهندس و مهندسی در همه اعصار زندگی انسان بسیار حائز اهمیت بوده است؛ از روزگار نخستینِ حیات بشر تا دوره معاصر، توجه به ابعاد مختلف در حوزه های مهندسی، همواره بسیار پررنگ و ضروری بوده است؛ چراکه نظم و ساختاربندی صحیحِ زوایای مختلف زندگی در هیچ زمانی بی اهمیت نبوده است.

کشور ما با تاریخی غنی از فرهنگ و هنر و معماری ایرانی، یکی از مظاهر مهم مهندسی در میان ممالک جهان بوده و هست و امروز نیز آثار و بقایای ابنیه تاریخی ایران شاهدی بر این مدعاست.

همه مهندسان ایرانی در حوزه های گوناگون معماری، کشاورزی، عمران، کامپیوتر، فنی و دیگر رشته‌های تخصصی، با تلاش و جدیت، چرخ علم و صنعت کشور را به سرعت چشمگیری به پیش می‌برند.

اینجانب، پنجم اسفند روز بزرگداشت مقام خواجه نصیرالدین طوسی که در تقویم کشورمان به عنوان روز ملی مهندسی نامگذاری شده است را گرامی می‌دارم و ضمن تبریک این روز به همه مهندسان متخصص ساروی و همکاران پرتلاشم در رشته های مختلف فنی و مهندسی در مجموعه شهرداری ساری، می‌گویم که چشم توسعه همه جانبه و پیشرفت شهرمان به دستان توانمند شماست؛ امیدوارم با لطف و عنایت خداوند و استعانت از درگاه الهی در این مسیر سربلند و موفق و پیروز باشید.

حمیدرضا مرادی

سرپرست شهرداری ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات