همه تلاشمان را بكار بستيم تا برق مردم قطع نشود

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي غرب، مهندس علي اسدي مديرعامل اين شركت در ديدار حسين خوش اقبال معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري كرمانشاه به تشريح پروژه هاي در دست اقدام برق غرب و اقدامات و دستاوردهاي اين شركت در راستاي ارائه خدمات به مردم و صنايع توليدي در سطح استان كرمانشاه و تدابير لازم براي پايدار نگه داشتن شبكه برق غرب كشور پرداخت.
مديرعامل شركت برق منطقه اي غرب همچنين اقدامات اين شركت در حوزه هاي پايداري شبكه انتقال و فوق توزيع، پدافند غيرعامل، سايبري و مخابرات را به طور كامل تشريح كرد.
در ادامه، حسين خوش اقبال معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري كرمانشاه با ابراز رضايت از عملكرد اين شركت گفت: عملكرد شركت برق منطقه اي غرب در امر برق رساني مطمئن و پايدار به مردم بسيار رضايت بخش است و نقش برق در برقراري آرامش و سلامت جامعه بسيار مهم است.
وي افزود: باتوجه به شرايط حساس بيماري كرونا در وضعيت ويژه اي هستيم و جايگاه شركت برق منطقه اي غرب براي ما از اهميت ويژه اي برخوردار است چرا كه اين شركت توانسته است براي سه سال پياپي رتبه برتر در بين دستگاه هاي اجرايي استان كرمانشاه را كسب كند.
خوش اقبال اقدامات پدافندي برق غرب را بسيار خوب ارزيابي كرد و اظهار داشت: اقدامات پدافندي بسيار خوبي در اين شركت براي تأمين امنيت و پايداري شبكه برق صورت گرفته است.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري كرمانشاه در پايان گفت: تأمين برق و پايداري آن براي مردم بسيار مهم است و وظيفه همه ما اين است كه بتوانيم آسايش مردم را فراهم كنيم و از توان فني و مديريتي مهندس اسدي مديرعامل برق غرب و مجموعه همكاران اين شركت براي تأمين برق پايدار همچون گذشته بهره خواهيم برد و آمادگي داريم هر آنچه در توان مان باشد در راستاي كمك به برق غرب انجام دهيم.

شركت برق منطقه اي غرب تمام تلاش خود را به كار گرفت تا برق مردم قطع نشود

كرمعلي زارعي مديركل پدافند غيرعامل استانداري كرمانشاه گفت: مديرعامل شركت برق منطقه اي غرب و مجموعه همكاران شان در روزهايي كه شبكه برق با محدوديت توليد روبه رو شده بود، تمام سعي خود را كردند تا برق مردم قطع نشود و به اين مهم نيز دست يافتند كه جا دارد در همين جا از عملكرد خوب اين شركت قدرداني كنم.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري كرمانشاه و هيئت همراه از مراكز كنترل ديسپاچينگ غرب A.O.C و R.D.C بازديد كردند و مهندس اسدي مديرعامل برق غرب نحوه كنترل و پايش لحظه اي شبكه انتقال و فوق توزيع برق غرب كشور در استان هاي كرمانشاه، كردستان و ايلام را تشريح كرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات