اجرای پروژه های عمرانی توسعه آفرین در شهرک خاوران

اجرای پروژه های عمرانی توسعه آفرین در شهرک خاوران

به گزارش شهریار، بهرام نسیانی شهردار منطقه ۹ با اشاره به پروژه های در دست اقدام و همچنین مورد بهره برداری شده طی سه سال اخیر در این منطقه اظهار داشت: با اجرای چندین پروژه مهم و زیر بنایی در شهرک خاوران همچون کمربند میانی، رمپ های ورودی و خروجی اتوبان پیامبر اعظم و کریدور شمال - جنوب  به طول ۲/۵ کیلومتر، منبع آب بتنی ۱۰۰۰ مترمکعبی، پارک های محله ای، ساختمان آتش نشانی، پد هلیکوپتر، بلوار۶۵ متری شهرک خاوران، ساختمان اداری، کانال جمع آوری آب های سطحی، رفع نواقصات عمرانی محلات شهرک خاوران و ... زیرساخت های جدید در این شهرک محقق گردیده که بی شک تمامی این پروژه ها نقش توسعه آفرین در چشم انداز این شهرک مدرن دارند.

شهردار منطقه افزود: با بهره برداری از کمربند میانی این شهرک بطول حدود ۳/۷ کیلومتر، تعداد قابل توجهی از قطعات اراضی این شهرک آماده ی دریافت پروانه جهت ساخت وسازها گردید که در حال حاضر  با رغبت مالکان و سرمایه گذاران حوزه ی مسکن در این شهرک مواجه هستیم.

ایشان در ادامه با اشاره به احداث سایت بحران در این شهرک گفت: احداث ایستگاه آتش نشانی و پد هلیکوپتر از جمله پروژه های مهم عمرانی و خدماتی منطقه در راستای مدیریت بحران در این بخش از شهر تبریز است که از ابتدای سال جدید با شتاب بخشی بیشتر در حال اجرا بوده که عملیات عمرانی پد هلی کوپتر به اتمام رسیده و ساختمان آتش نشانی نیز در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

وی خاطر نشان ساخت: در راستای تکمیل این سایت و همچنین بر اساس کاربری های موجود و تدابیر اتخاذ شده، احداث یک باب سالن بحران در کنار ساختمان آتش نشانی و پد هلی کوپتر شهرک خاوران پیش بینی و لحاظ شده است.

نسیانی تصریح کرد: قطعا با تکمیل این سایت، امداد رسانی در زمان بروز حوادث و بحران علاوه بر شهرک خاوران، با اتوبان های پیامبر اعظم (ص) و شهید کسایی و  همچنین بخش اعظمی از شرق تبریز به سهولت و در کوتاه ترین زمان ممکن میسر خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر پروژه کریدور شمال - جنوب شهرک خاوران بعنوان یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی کلانشهر تبریز در شهرک خاوران در حال اجرا می باشد و طبق برنامه زمانبندی ۲/۵ کیلومتر از این پروژه بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه ۹ عنوان داشت: کریدور شمال - جنوب شهرک خاوران بعنوان یکی از پروژه های ضروری و اولویت دار در سطح شهرداری منطقه ۹ بوده که با هدف اتصال اتوبان پیامبر اعظم (ص) به بلوار شهدای غواص، با جدیت تمام توسط عوامل ذیربط و با نظارت کارشناسان حوزه فنی و عمرانی منطقه در حال تکمیل مراحل اجرایی می باشد.

نسیانی شهردار منطقه۹ همچنین از دیگر فعالیت های شاخص عمرانی در این شهرک را ساماندهی و بهبود وضعیت گذرهای اصلی و فرعی در این منطقه دانست و اظهار داشت: آبادانی و توسعه ی عمرانی در شهرک خاوران با شتاب و سرعت ملموسی قابل مشاهده است و مهمترین ثمره ی این اقدامات عمرانی، جمعیت پذیری شهرک خاوران و سکونت شهروندان در این شهرک جدید الاحداث می باشد که قطعا تکمیل پروژه های در دست اقدام و اجرای طرح های جدید، توسعه ی روز افزون را در این شهرک به دنبال خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات