پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی پروژه «رودپارک»

پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی پروژه «رودپارک»

پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی پروژه «رودپارک»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در خصوص این پروژه، افزود: فاز اول پروژه رود پارک ۳۸ هکتار است و از بوستان چهل بازه تا پل ستاری ادامه دارد که عملیات اجرایی آن مهرماه آغاز و زمانبندی ۳۱۰ روز برای آن درنظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: فاز دوم پروژه رود پارک نیز ۴۲ هکتار است که از پل پرتوی تا پل نمایشگاه ادامه خواهد داشت.
کاظمی با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه در فاز اول ۱۵۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است،‌ اظهارکرد: با توجه به تاکیدات شهردار مشهد برسرعت بخشیدن به کار و رعایت زمانبندی در نظر گرفته شده از پیمانکار خواسته شده تا پروژه به صورت سه شیفت فعال شود.
کاظمی افزود: «رودپارک» دارای ۲۴هزار مترمربع پارکینگ و ۲۰ هکتار فضای سبز خواهد بود که با بهره برداری از آن در مجموع سرانه فضای سبز منطقه۱۱ از ۹.۲ به ۱۲ متر افزایش خواهد یافت.
معاون عمران،حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، با بیان اینکه فاز اول پروژه رود پارک دردو بخش پارک چهل بازه تا دندان پزشکان و از دندان پزشکان تا پل ستاری درحال اجرا است، خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده بخش اول این پروژه ۳۰ فروردین و بخش دوم ۱۵ مرداد ماه آماده بهره برداری خواهد شد.
وی تصریح کرد: اکنون عملیات اجرای بتن مسلح دریاچه ها و مسیر رودخانه اجرا و تا ۱۰ اسفند ماه به اتمام خواهد رسید.
معاون عمران،حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به اینکه همچنین مسیرهای پیاده و دیواره سنگی بخش اول درحال اجرا و خاک ریزی پهنه های فضای سبز نیز درحال انجام است، ادامه داد: همزمان عملیات زیرسازی و آسفالت پارکینگ شماره یک به اتمام رسیده و کف سازی پارکینگ شماره دو و زمین های بازی درحال اجرا است.
کاظمی گفت: در بخش دوم که حد فاصل دندان پرشکان تا پل ستاری است نیز خاکبرداری ادامه دارد و مسیرهای پیاده و باغ ایرانی درمرحله اجرای عملیات کف سازی قراردارند.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد افزود: پروژه رود پارک در فاز اول دارای ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی است که امیدواریم بخش اول این فاز در صورت مساعد بودن هوا طبق زمانبندی در نظر گرفته شده تا پایان فروردین ماه آماده بهره برداری شود.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات