کلید دروازه قرآن در دست شهرداری شیراز است

کلید دروازه قرآن در دست شهرداری شیراز است


حمید جورکش با اشاره به انتشار خبری در یکی از رسانه ها مبنی بر گم شدن کلید دروازه قرآن افزود: به دنبال درخواست خبرنگار یکی از خبرگزاری ها دال بر تصویر برداری از فضای داخلی دروازه قرآن در حال هماهنگی موضوع بوده ایم که به ذوال همیشگی توقع بود خبرنگار مربوطه کمی صبر را پیشه میکرد تا روال اداری لازم نیز طی شود.
وی افزود: کلید این بنای تاریخی ارزشمند در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز موجود است و چنانچه فردی قصد عکاسی و تصویربرداری از آن را دارد می تواند ضمن ارائه درخواست و هماهنگی قبلی با این سازمان از دروازه قرآن تصویر برداری نماید.
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: روند هماهنگی برای عکاسی از دروازه قرآن به علت ارزشمند و تاریخی بودن این بنا دارای مراحل اداری لازم است و متقاضیان ضروری است برای تصویربرداری از آن به سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهرداری شیراز مراجعه نمایند.
جورکش خاطرنشان کرد: شهرداری شیراز همواره توجه ویژه ای به دروازه قرآن به عنوان ورودی شهر سومین حرم اهل بیت (ع)  و بخشی از خاطره جمعی ایرانیان داشته و در دوره مدیریت اخیر شهرداری شیراز بنای دروازه قرآن بصورت فاخر بهسازی، مرمت و نورپردازی شده است . لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات