حضور شهردار تبریز در جمع مهندسان پروژه عتیق

حضور شهردار تبریز در جمع مهندسان پروژه عتیق

به گزارش شهریار، ایرج شهین باهر در بازدید از پروژه عتیق که به مناسبت تبریک روز مهندس به کارکنان این پروژه صورت گرفت، گفت: امیدوارم در سایه تلاش عزیزان شاغل در مجموعه عتیق که از توان علمی و تخصصی بالایی نیز برخوردار هستند، شاهد شکوفایی و توسعه بیش از پیش  تبریز باشیم.
او ادامه داد: نیروی انسانی متخصص مهم ترین و بهترین سرمایه هر مجموعه ای است و شهرداری تبریز این افتخار را دارد که از بهترین مهندسان شهر برای اجرای پروژه های عمرانی بهره می برد.
گفتنی است پروژه عتیق در بافت فرسوده مرکز شهر، یکی از مگاپروژه‌های مدیریت شهری تبریز در طرح بازآفرینی شهری است که مورد بازدید نمایندگان مجلس و اعضای شورا قرار گرفت.
این پروژه  در بخش‌های مسکونی، خدماتی، تجاری و تفریحی مورد بازآفرینی قرار گرفته است و با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی انتظار می‌رود به زودی در اختیار شهروندان قرار گیرد. پروژه عتیق ۱ و ۲ یکی از بزرگترین طرح‌های بازآفرینی شهری با کاربری تجاری، خدماتی و رفاهی است که با مساحت چهار هکتار و در هفت طبقه در خیابان‌های امام و شهید بهشتی واقع شده است. این پروژه در سال ۸۹ با تملک ۱۶۷ پلاک ثبتی در این محدوده آغاز به کار کرد. پروژه عتیق دارای ۵۳۹ واحد است که از این تعداد ۳۵۹ واحد تجاری و ۱۸۰ واحد خدماتی می‌باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات