افتتاح ۳۲ پروژه تامین آب آشامیدنی روستایی در استان قزوین

افتتاح ۳۲ پروژه تامین آب آشامیدنی روستایی در استان قزوین

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در این مراسم که به دلیل شیوع کرونا به صورت ویدئو کنفرانس و از راه دور برگزار شده بود، در محل پروژه منتخب روستای سیاهپوش منطقه طارم افزود: برای این پروژه‌ها ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون اعتبار تخصیص داده شده است.
داراب بیرنوندی اضافه کرد: این طرح‌ها شامل چهار مجتمع و هشت پروژه تک روستایی بوده و با بهره برداری از این ۳۲ پروژه ۸۳ لیتر بر ثانیه آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای ۱۹ هزار نفر از اهالی این ۳۲ روستا تامین می‌شود.
وی همچنین تصریح کرد: در قالب پروژه‌های یاد شده، عملیات عمرانی بزرگی انجام شده و برای آن سه هزار و ۸۷۰ مترمکعب مخزن، ۶۲ کیلومتر خط انتقال و ۶۸ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی صورت گرفته است.
در ادامه مراسم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین نیز از مجموعه مهندسان شرکت آب و فاضلاب در اجرای پروژه‌های عمرانی و رفع محرومیت در شهرها و روستاهای استان تقدیر کرد.
علی فرخ زاد همچنین بر نقش و مشارکت عموم مردم در پیشبرد پروژه های پویش مذکور تاکید کرد و در ادامه خواستار اصلاح نگرش و عملکرد مردم در زمینه مصرف آب و حرکت به سمت سازگاری با وضعیت موجود و بهینه‌سازی آن شد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات