پیام تبریک شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر

پیام تبریک شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر


به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ، شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه با صدور پیامی میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفتند.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

یَا قَاهِرَالعَدُوُّ وَ یَا وَالِیَ‌الوَلیّ یَا مَظهَرَالعَجَائِبُ یَا مُرتَضَی‌عَلِی(ع)‌

سیزدهم رجب سالروز طلوع کسی است که شجاعانه و مقتدرانه در مسیر حقانیت اسلام پا به پای حضرت رسول اکرم(ص) قدم برداشت و ایثار و فداکاری او در این راه برای همیشه ی تاریخ ماندگار شد .

ماه رجب ، ماه نزول رحمت الهی و ماه اجابت دعاست و ایزد منان با حکمت بی‌منتهای خود ، میلاد فرخنده یاور همیشگی پیامبر گرامی اسلام (ص) ، امام علی (ع) را در این ماه عزیز قرار داده تا محبت خود را در این ماه بر عرشیان و فرشیان تمام نماید.

روش و منش زندگی آن‌حضرت، بیانگر سبک ویژه زندگی اسلامی و خدامحور است که لحظه لحظه حیات آن امام هُمام(ع) درسی بی‌نظیر برای تاریخ وآیندگان است.

اینجانبان فرارسیدن سیزدهم رجب، سالروز ولادت باسعادت حضرت مولی الموحدین علی بن ابیطالب(ع) و روز بزرگداشت مقام پدر را به محضر حضرت ولیعصر(ع)،مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و نیز به همه همشهریان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده ، امیدواریم در پناه خداوند متعال و زعامت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، در زمره پیروان راستین آن حضرت باشیم و نیز خداوند سبحان به برکت این ایام فرخنده ما را همواره در مسیر نورانی وجود مبارک آن حضرت قرار دهد.

سید محسن هاشمی شهردار مبارکه

سجاد خالوزاده رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه

اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات