ریاست شورای اسلامی شهر رشت: دیوارهای شکسته کعبه گواه بر امامت امیرالمؤمنین علی (ع) است

ریاست شورای اسلامی شهر رشت: دیوارهای شکسته کعبه گواه بر امامت امیرالمؤمنین علی (ع) است

ریاست شورای اسلامی شهر رشت: دیوارهای شکسته کعبه گواه بر امامت امیرالمؤمنین علی (ع) است
.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر رشت، احمد رمضانپور نرگسی رئیس شورای شهر رشت در یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه شورا ضمن تبریک فرارسیدن روز گرامیداشت خواجه‌نصیرالدین طوسی، این روز را به مهندسین حاضر در شورا، مهندسین شهر رشت، استان گیلان تبریک گفت.

وی همچنین در ادامه جلسه با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت تنها مولود کعبه، حضرت امیرالمؤمنین علی (ع)، روز پدر و روز مرد را نیز تبریک و تهنیت گفت و اظهار داشت: دیوارهای شکسته کعبه گواه بر امامت این امام معصوم را می‌دهد و نیازی به گواهی سقیفه بنی ساعده نبود. از سوی دیگر در شعر حضرت حافظ آمده است که در زمان معراج پیامبر اکرم (ص)، ایشان هر آنچه را که دیده و شنیده بودند وقتی بر زمین بازگشت مولا علی (ع) برای ایشان گفت و حضرت حافظ در این خصوص گفته‌اند: «سر خدا که عارف سالک به کس نگفت/ در حیرتم که باده‌فروش از کجا شنید» در اینجا عارف و سالک پیامبر بزرگ اسلام و باده‌فروش مولا علی (ع) است. بنده این روز را به پیروان و شیفتگان این امام همام و به پدران این مرز و بوم تبریک عرض می‌نمایم.

رمضانپور همچنین با تبریک فرارسیدن روز وکیل، فرارسیدن روز جهانی سازمان‌های مردم‌نهاد را تبریک گفت و اظهار داشت: سازمان‌های مردم‌نهاد با اهداف غیرسیاسی و در راستای منافع عمومی مردم اقدام می‌کنند و این روز را به تمام سمن‌ها و اعضای این سازمان‌های مردم‌نهاد که بی‌ریا برای رسیدن به اهداف خود و مجموعه‌های تحت حمایت خود عمل می‌کنند تبریک عرض می‌نمایم.

ریاست شورا با اشاره به بحث پروژه‌های نیمه‌تمام شهر رشت، گفت: با سال گذشته ما بسیار اذیت شدیم، اما درعین‌حال توانستیم بخش خوبی از آن پول را جذب کنیم و با رایزنی‌های انجام‌شده و تلاش‌های فراوان دکتر عبوری به‌عنوان معاون وزیر به گیلان آمدند و توانستیم 150 میلیارد بودجه جهت بازآفرینی داشته باشیم که از این مقدار 57 میلیارد تومان سهم شهرداری رشت بود که توانستیم بخشی از این پول را برای تالاب عینک، خیابان اقتصادی و... در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: امسال با تلاش‌هایی که انجام شد، ما تا 31 تیرماه 1400 می‌توانیم از ظرفیت این اعتبارات استفاده نماییم و نگرانی‌های قبلی برطرف شد و قطعاً با تلاش‌های در حال انجام این بودجه جذب خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات