قدردانی شهردار تبریز از خانواده مردانی‌آذر

قدردانی شهردار تبریز از خانواده مردانی‌آذر

ایرج شهین باهر در این مراسم گفت: بنده به عنوان شهردار تبریز با تمام قدرت در کنار خیرین این شهر هستم و در رسالتی که به ما محول شده قطعا کوتاهی نخواهیم کرد.
او ادامه داد: مردانی چون مردانی آذر نمونه ای بارزی از شیعیان امام علی (ع) و امام مهربانی و بخشندگی هستند که حتی در رکوع نماز هم بخشش می کرد .ایشان در تبریز بعنوان چهره ای ماندگار با خصوصیات زیبایی از مولایمان چون   مهربانی، انسان دوستی و بخشندگی هستند و این یک وظیفه همگانی است که قدردان چنین انسان ها و مردان نیک روزگار باشیم تا تبریز عزیز از خیر و برکت این عزیزان بهره مند شود.
شهردار تبریز گفت : افتخار میکنم در شهری خدمتگذار هستم که انسانهای بزرگی چون حاج کریم مردانی آذر نفس می کشند که دغدغه شان ساماندهی کودکان محروم و یتیم و معلول این شهر بوده و دهها مدرسه و نیز بیمارستان تخصصی و بی نظیر خاوران را احداث کرده اند.
شهردار تبریز خاطرنشان کرد: شهرداری وشورای اسلامی کلان شهر تبریز آماده است همانند زمین ۱۰ هزار متری بیمارستان کودکان خاوران، چنانچه ایشان و یا خیرین دیگری آمادگی داشته باشند، زمین هایی برای احداث کتابخانه و زمین ورزشی و بیمارستان و یا دارالایتام و  به صورت رایگان در اختیار قرار دهد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات