سرپرست شهرداری ساری با خانواده شهید نوروزی دیدار کرد

سرپرست شهرداری ساری با خانواده شهید نوروزی دیدار کرد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری،حمید رضامرادی  سرپرست شهرداری ساری همزمان با ایام ولادت حضرت علی (ع) و بزرگداشت روز مرد و مقام پدر با خانواده شهید امنیت مصطفی نوروزی دیدار کرد.

در این دیدار،خانواده شهید نوروزی ضمن قدردانی از سرپرست شهرداری ساری جهت همراهی و برنامه‌ریزی  در تشییع باشکوه پیکر شهید نوروزی اظهار داشتند: همراهی خانواده شهرداری در بدرقه شهید، قوت قلبی برای ما بود و این همراهی را پاس می‌داریم.

سرپرست شهرداری ساری در این دیدار گفت: اگر قرار است عزتی به دست بیاوریم شهید این عزت را به ما داد و آبرو را از شهید گرفتیم.

وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به واسطه خون شهیدان و منویات ارزشمند مقام معظم رهبری، برپا و استوار است.

سرپرست شهرداری ساری با بیان اینکه شهدا برای حفظ اسلام و کشور، از جان خود گذشتند، افزود: امروز میراث‌دار شهدایی هستیم که در نبرد نابرابر با دشمن، از هرچه که دارند دست می‌شویند و پای به میدان مبارزه می‌گذارند.

مرادی با اشاره به اینکه شهید نوروزی جان عزیز خود  را در راه دفاع از امنیت کشور، فداکرد، تصریح کرد: خوش به سعادت  پدر و مادری که چنین فرزندی را به جامعه اسلامی تحویل دادند.

این مسئول با بیان اینکه باید ادامه دهنده راه شهدای عزیز باشیم، گفت: تکلیف امروز ما قدم نهادن در راه شهدایی است که از جان و مال و همسر و فرزند گذشتند تا ما در امنیت زندگی کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات