بازدیدهای دامنه‌دار از روند پروژه‌های شهر

بازدیدهای دامنه‌دار از روند پروژه‌های شهر

بازدیدهای دامنه‌دار از روند پروژه‌های شهر

شنبه؛ کمیسیون های اصلی
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای شهر مشهد، اول هفته با جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه آغاز شد که موضوعاتی چون «تجدید نظر در مصوبه چاپ و انتشار مصوبات قطعی شورای اسلامی شهر در روزنامه شهرآرا»، «الحاق چند تبصره به آیین نامه ورزش قهرمانی» و بررسی گزارش وضعیت مطالعات طرح‌های اجرایی سال ۱۳۹۹ معاونت اجتماعی و پیشرفت فیزیکی پروژه پردیس تئاتر در دستور این کمیسیون بود.

در کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک «دستورالعمل صدور مجوز و نظارت بر بهره‌برداری از پارکینگ‌های عمومی»، «آلبوم تلفیقی عاملیت شهرداری و متمم بودجه سال ۱۳۹۹ شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی، سازمان حمل و نقل و ترافیک و تفریغ بودجه سال ۱۳۹۸ سازمان عمران» مطرح شد و کمیسیون ویژه مناطق پیرامونی و کم برخوردار هم به بررسی گزارشات شهرداری در خصوص تبصره ۴۴ بودجه ۱۳۹۹ پیرامون اولویت‌بندی روکش آسفالت معابر سطح شهر و همچنین بودجه ۱۳۹۹ شهرداری پیرامون تسهیل املاک و بازگشایی معابر واقع در مناطق پیرامونی و کم برخودار شهر پرداخت.

کمیسیون برنامه و بودجه نیز بررسی لایحه «صلح و تهاتر تأخیر مجمع خیرین مسکن‌ساز در پروژه‌های پایداری،‌ سبحان و ابرار» و «بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ شهرداری در بخش‌های منابع، اعتبارات هزینه‌ای، خدمات و پروژه‌های حوزه مالی و پشتیبانی» را در دستور داشت.
بازدید رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورا از مجموعه توریستی- رفاهی آبادگران هم برنامه میدانی این روز بود.
یکشنبه؛ 5 کمیته نظارتی
این هفته کمیته های نظارتی در مناطق ۲، ۷، ۹، ۱۱ و ۱۲ شهرداری تشکیل جلسه دادند و شهناز رمارم، عضو هیات رئیسه شورا به همراه جمعی از بانوان فعال در سطح شهر و استان از پروژه پارک مادر و کودک و فاز دو بوستان چهل بازه بازدید کرد.
دوشنبه؛ صحن 122
صد و بیست و دومین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد و مواردی چون: «اصلاح لایحه اجرا و تکمیل پروژه بوم‌پارک کشف‌رود»، تخفیف هزینه صدور یا تمدید پروانه فعالیت و اشتغال در ناوگان حمل و نقل بار درون‌شهری، اصلاح و بروزرسانی لایحه تسهیلات و مشمولین و آیین‌نامه رسیدگی به تخلفات بخش حمل و نقل مسافر در پایانه‌های برون‌شهری به تصویب رسید.

تقدیر از رئیس هیات مدیره کانون وکلای دادگستری خراسان رضوی در آستانه فرارسیدن هفتم اسفند؛ سالروز استقلال کانون وکلا و هفته وکیل مدافع نیز در این جلسه انجام شد.

در ادامه کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست برای بررسی لایحه آلبوم تلفیقی عاملیت شهرداری و متمم بودجه سال ۱۳۹۹ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و گزارش مدیر‌عامل این سازمان درخصوص تعرفه‌های آلبوم بودجه سال ۱۴۰۰ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و همچنین لایحه آلبوم تلفیقی عاملیت شهرداری و متمم بودجه سال ۱۳۹۹ سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی و گزارش مدیرعامل این سازمان درخصوص تعرفه های آلبوم بودجه سال ۱۴۰۰ سازمان ساماندهی مشاغل و فراورده های کشاورزی تشکیل جلسه داد.

کمیسیون تلفیق هم با موضوع بررسی گزارش اولیه لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری توسط معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری و موضوع منابع بودجه سال ۱۴۰۰ (ستاد، مناطق، اقتصادی و سازمان‌ها) توسط معاونت مالی و پشتیبانی شهرداری تشکیل جلسه داد.

همچنین کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکتها نیز بررسی لایحه حوزه اقتصادی بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری مشهد مقدس و تباصر آن همچنین نامه شرکت مشاوره و سرمایه‌گذاری آرمان آتی را در دستور داشت.
برگزاری نشست با رئیس فدراسیون ناشنوایان و رئیس هیات ناشنوایان استان خراسان رضوی و حضور وی در آیین رونمایی از اولین دکل اینترنت 5G همراه اول کشور هم از رویدادهای ویژه دوشنبه بود.
سه شنبه
دیدار محمدرضا حیدری با خانواده شهیدان عامل، بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و حضور نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع کلانشهرهای ایران در مشهد از برنامه های رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در روز سه شنبه بود.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری، به مناسبت روز مهندس از مهندسین شورای اسلامی شهر تقدیر کرد و مجتبی بهاروند، عضو شورای اسلامی شهر ضمن بازدید از پروژه رود پارک، با تاکسیرانان خطوط فرودگاه و راه آهن دیدار کرد.

در برنامه ویژه سه شنبه نیز، کودکان تحت سرپرستی گلستان علی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مشهد تقدیر کردند.
چهارشنبه؛ تلفیق
این روز کمیسیون تلفیق شورا جلسه سنگینی را با موضوع بررسی لوایح تفریغ بودجه سال ۱۳۹۸ به همراه بررسی نامه مدیریت و گزارش حسابرس سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی، زمین و مسکن، عمران همچنین اصلاح بودجه ۱۳۹۹ سازمان حمل و نقل و ترافیک و شرکت‌های بهره‌برداری قطارشهری، ساخت قطارشهری و توسعه ارتباطات ترافیکی برگزار کرد.

تقدیر از رئیس کمیسیون حقوقی شورا به مناسبت روز وکیل، برگزاری آیین تقدیر از کارکنان شورای اسلامی شهر مشهد به مناسبت بزرگداشت روز مرد و حضور رئیس شورا در جلسه ساماندهی خدمات خودرویی در محل این پروژه و آیین اختتامیه جشنواره مفلحون سال ۱۳۹۹ آخرین رویدادهای خبری هفته گذشته در شورای اسلامی شهر مشهد بود.

کلید واژه ها: شورای شهر - مشهد -
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات