تماس بیش از 3 هزار شهروند قزوینی با سامانه 137 در بهمن ماه

تماس بیش از 3 هزار شهروند قزوینی با سامانه 137 در بهمن ماه

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین، از مجموع سه هزار و 85  تماس شهروندان با سامانه 137، یک هزار و 379  تماس توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی شد.

براساس این گزارش، یک هزار و 706  تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ارسال شد.

بیشترین پیام های ثبت شده در این مدت به ترتیب، مربوط به سازمان مدیریت پسماندها و شهرداری منطقه دو بوده که اقدامات لازم در رابطه با آن ها انجام شده است.

پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات