اپلیکیشن «ساری من» رونمایی می شود /خدمات رسانی شهرداری ساری به شهروندان؛ غیرحضوری

اپلیکیشن «ساری من» رونمایی می شود /خدمات رسانی شهرداری ساری به شهروندان؛ غیرحضوری

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، این اپلیکیشن خدماتی در حوزه‌های طرح تفکیک پسماند، خرید شارژ، ثبت و پیگیری پیام ۱۳۷، استعلام و پرداخت عوارض شهرداری، پرداخت انواع قبوض ، پرداخت کرایه اتوبوس و تاکسی، شارژ تلفن همراه، خرید میوه و تره بار ، خدمات حوزه شهرسازی، سامانه قطع اشجار، درخواست حمل نخاله، درخواست نهال و گُل را ارائه می‌کند.

اپلیکشن«ساری من» یکی از مهمترین درگاه‌های ارایه خدمات  و برنامه های کاربردی در حوزه مدیریت و ارائه خدمات در سطح شهر ساری و همچنین یک مرجع برای اطلاع رسانی و دریافت برخی خدمات شهری به صورت غیرحضوری است که توسط کارشناسان و متخصصان سازمان فاوا شهرداری ساری با استفاده از ظرفیت داخلی در دوبخش «وب اپلیکیشن» و «موبایل اپلیکیشن» طراحی، توسعه و پیاده سازی و در اختیار شهروندان قرار داده می‌شود.

از مهم‌ترین برنامه‌های کاربردی در حوزه مدیریت و ارائه خدمات در سطح شهر ساری اپلیکیشن «ساری من» است ساری من به عنوان یک نرم افزار مادر تحت تملک شهرداری ساری بوده که به عنوان پل ارتباطی شهروندان با بخش های مختلف مدیریت شهری شناخته می شود. راه های دسترسی به این اپلیکیشن از طریق آدرسe-saricity.ir و یا تمامی بستر های مجاز دانلود و نصب اپلیکیشن های موبایل است.

در این اپلیکیشن هر کاربر می تواند دارای یک کیف پول دیجیتال باشد که پس از شارژ آن از خدمات مختلف مانند پرداخت کرایه تاکسی‌ها، خرید شارژ و اینترنت استفاده نماید.

سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) شهرداری ساری به عنوان سازمانی پیش گام در حوزه ارائه خدمات شهری در بستر نرم افزار ها و اپلیکیشن های کاربردی تحت شبکه شناخته می‌شود. از ویژگی های مهم خدمات ارائه شده توسط این سازمان می توان به تسهیل در  پیگیری امور از طرف شهروندان، کاهش مراجعات غیر ضروری به سازمان ها ، افزایش کیفیت ارائه خدمات، شفافیت اطلاعات و مدیریت هرچه بهتر خدمات و ... اشاره نمود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات