بهترین گل‌کاری و درخت‌کاری را برای نوروز ۱۴۰۰ انجام می دهیم

بهترین گل‌کاری و درخت‌کاری را برای نوروز ۱۴۰۰ انجام می دهیم

به گزارش شهریار، ایرج شهین باهر امروز در حاشیه آغاز فاز سوم طرح کاشت یک میلیون اصله درخت و درختچه اظهار کرد: از امروز برنامه‌ توسعه فضای سبز برای سال ۱۴۰۰ آغاز و در این راستا گل‌کاری، هرس، سم‌پاشی و فرم‌دهی گل ها و درختان انجام می شود.

او ادامه داد: از امروز همچنین فاز سوم طرح کاشت یک میلیون اصله درخت و درختچه که شورای محترم برای سال ۹۹ تصویب کرده است، شروع می شود و علاوه بر آن، عملیات گل‌کاری و توسعه فضای سبز شهر تا پایان تابستان آینده ادامه خواهد داشت.

شهردار تبریز عنوان کرد: تلاش می کنیم که با چنین اقداماتی، تبریز را به باغ‌شهری که در قدیم بود، نزدیک کنیم چرا که به نظر من فضای سبز امروز تبریز، لایق این شهر نیست و باید این میزان افزایش یابد.

او افزود: با اقداماتی که در راستای توسعه فضای سبز انجام می دهیم، باید مردم را به اهمیت فضای سبز و موضوعات زیست محیطی حساس کنیم تا آنها نیز در حفظ و توسعه فضای سبز و بازگرداندن تبریز به باغ‌شهر کمک و مشارکت کنند.

ایرج شهین باهر گفت: کرونا تاثیر خود را در همه جا نشان داده و شهروندان نیز با توجه به این فضای استرسی که کرونا ایجاد کرده، به نشاط اجتماعی نیاز دارند و بر این اساس ما طبق روال قبل، روز به روز زیباسازی و فضای سبز شهر را توسعه می دهیم.

او ادامه داد: تبریز یک شهر میهمان‌دوست است و عزیزانی که به شهر ما مسافرت می کنند، مورد احترام ما هستند اما خود مردم تبریز نیز در اولویت استفاده از امکانات و فضای سبز هستند و تلاش می کنیم تا بهترین گل‌کاری و درخت‌کاری و زیباسازی را برای نوروز ۱۴۰۰ انجام دهیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات