اقدامات شهرداری در زمینه ایجاد فروشگاه های زنجیره ای جنبه تسهیل گری  ...

اقدامات شهرداری در زمینه ایجاد فروشگاه های زنجیره ای جنبه تسهیل گری ...

اقدامات شهرداری در زمینه ایجاد فروشگاه های زنجیره ای جنبه تسهیل گری دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدحسین ودیعی در نشست روز ملی حمایت از حقوق مصرف کننده در بازارهای میوه و تره بار فروشگاه های «شهرما» که با حضور مسعود رضوی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد و جمعی از مدیران شهری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: چند معیار برای سنجش رضایت مصرف کننده وجود دارد که شامل قیمت، کیفیت و کارایی است. امروزه مقوله قیمت در جامعه به دلیل کاهش قدرت خرید مردم در نتیجه افزایش تورم اهمیت زیادی پیدا کرده است.
وی افزود: در زمینه قیمت گذاری چند حلقه موثر وجود دارد که هرکدام از آن ها دارای کارکرد مخصوص به خود هستند. بخشی شامل نظام توزیع است؛ در این نظام اشخاص، نهادها، سازمان ها و انجمن های بسیاری فعال هستند و شهرداری مشهد نیز به عنوان یک نهاد عمومی گام های خوبی در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده برداشته است
رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: بعضا تصور می شود نگاه شهرداری در ایجاد فروشگاه های زنجیره ای، مادی است در حالی که درآمد حاصله از این فروشگاه ها با هزینه های جاری آن مساوی است و اقدامات شهرداری بیشتر جنبه تسهیل گری و حمایت از حقوق مصرف کننده است.
ودیعی خاطرنشان کرد: امروزه تحولات عظیمی در حوزه تولید و فضای کسب و کار رخ داده است و اگر به این تحولات دقت نشود، شاید حلقه بعدی که شامل ابزار کنترلی و نظارتی است، کارایی خود را از دست بدهد. یکی از دغدغه های ما در بازارهای «شهرما» این است که محصولات با قیمت مناسبی به دست مصرف کننده برسد.
حوریه جمالی پور

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات