درخواست برق از مردم در آستانه روز درختكاري؛ درخت ها ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان اردبيل ،حسين قديمي گفت: اسفند ماه زمان كاشت درخت محسوب مي شود و همه موظف هستيم كه در اين ايام، با استفاده از فرصتي كه طبيعت در اختيارمان قرار داده است، براي توسعه فضاي سبز تلاش كنيم.
وي افزود:درختان از مهمترين اجزاي محيط زيست مي باشند كه در شرايط آب و هوايي نامساعد از قبيل طوفان شديد و برف سنگين شكسته شده و يا سقوط مي كنند و ممكن است باعث صدمه به خطوط انتقال ، توزيع و بروز خاموشي شوند وهر ساله كار هرس ،با هزينه هاي گزافي كه بايد صرف عمران و آبادي و زيرساخت گردد اجرا مي شود.
قديمي افزود : به منظور اطمينان از ايمني و جلوگيري از بروز قطعي ها، هم استاني هاي عزيز قبل از كاشت درختان در محلي كه مي خواهند درخت بكارند ، ايستاده و به بالا نگاه كنند اگر خطوط انتقال و يا توزيع را مي بينند بهتر است از كاشت درخت در آن نقطه منصرف شوند و اگر خطوطي نمي بينيد، آن نقطه محل مناسب براي كاشت درخت مي باشد.
وي با اشاره به اينكه اگر شاخه هاي درختان با خطوط برق برخورد كنند ،ضمن ايجاد خطر براي شهروندان باعث خاموشي منزل يا محله هاي اطراف خواهند شد ،افزود: شهروندان بايد قبل از كاشت درخت ميزان رشد نهايي آن را در نظر گرفته و با توجه به محل تصميم بگيرند .
وي از هم استاني هاي عزيز درخواست كرد در صورت مشاهده ي هرگونه برخورد شاخه ي درخت با خطوط برق ، با فوريتهاي برق ??? تماس بگيرند .

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات