بكصد و 18هزار مشترك برق اردبيل مشمول تخفيف صددرصدي بهاي برق مصرفي شدند

بكصد و 18هزار مشترك برق اردبيل مشمول تخفيف صددرصدي بهاي برق مصرفي شدند

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان اردبيل ،قديمي با اشاره به اينكه از اين تعداد 45هزار مشترك روستايي و 73 هزار مشترك شهري مشمول تخفيف صددرصدي برق شده اند،اظهار داشت:هدف طرح برق اميد اصلاح الگوي مصرف مشتركان خانگي با بهره گيري از سازوكارهاي تشويقي و بازدارنده است و مشتركان به سه دسته ي كم مصرف،خوش مصرف و پرمصرف تقسيم مي شوند .
وي افزود :براي هر دسته متناسب با منطقه ي جغرافيايي ،الگوي مصرف برق تعيين مي شود و مشتركان به تناسب مشاركت در اين طرح از مزاياي تشويقي شامل تخفيف تا 100 در صد تعرفه برق بهره مند مي شوند.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان اردبيل هم چنين از راه اندازي قبض برق ديجيتال در اپليكيشن برق من خبر داد و افزود:در قبض ديجيتال علاوه بر مشاهده مبلغ قبض ،تحليل جايگاه مصرف برق مشترك نسبت به بقيه شهروندان ،مشخصات كامل و تصوير چهره و زمان مراجعه بعدي مامور قرائت قابل مشاهده است.
قديمي افزود:اينكه مشترك مشمول طرح برق اميد مي شود يا چقدر فاصله دارد و چگونه و با چه راهكارهايي مي تواند مبلغ قبض برق را صفر كند ، از ديگر اطلاعاتي است كه قبض ديجيتال در اختيار مشتركان برق قرار مي دهد .

لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات