آتش گرفتن خودرو پراید پس از تصادف در جاده لاکان رشت

آتش گرفتن خودرو پراید پس از تصادف در جاده لاکان رشت


125 رشت_ به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت- حادثه آتش گرفتن خودروی پراید در ساعت 19:38 یکشنبه 10 اسفند 99 به آتش نشانان اطلاع داده شد .

رییس سازمان آتش‌نشانی رشت در این باره گفت: به محض رسیدن؛ یکدستگاه خودرو که پس از برخورد با خودرو (متواری شده از محل ) و گاردریل در میانه جاده متوقف و دچار آتش سوزی شده بود مشاهده شد .

شهرام مومنی با بیان اینکه تیم عملیات نسبت به مهار آتش اقدام کردند، افزود: راننده 22 ساله که از ناحیه سر آسیب دیده بود تنها مصدوم حادثه بود که به بیمارستان انتقال یافت .

وی در ادامه به آتش گرفتن یک دستگاه خودروی سواری دیگر در ساعت 14:58 در کارگاه آهنگری اشاره داشت و افزود: علت حادثه اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه فن خودرو بوده که خوشبختانه سریعا با هوشیاری اهالی و توسط 7 دستگاه خاموش کننده دستی مهار شد .

این مسوول به دو حادثه که حوالی ساعت 11 و 12 امروز و به ترتیب در میدان فرهنگ و روبروی بیمارستان امیرالمومنین رخ داد اشاره کرد و گفت: بحمداله این دو حادثه که علت آن در دست بررسی است بدون آسیب جانی مهار شد .

مومنی رییس سازمان آتش‌نشانی رشت به اهمیت وجود کپسول آتش نشانی در خودرو تاکید داشت و گفت: شهروندان می توانند با قرار دادن یک دستگاه خاموش کننده دستی و فراگیری نحوه استفاده صحیح از آن گامی موثر در پیشگیری از گسترش آتش داشته باشند .

همین گزارش حاکی است: در مجموع 34 آتش نشان بهمراه 15 خودروی اطفایی به محل حوادث اعزام شده بودند .


لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات