تنظیف معابر عمومی به شکل هم افزایی محله به محله در ساری استمرار دارد

تنظیف معابر عمومی به شکل هم افزایی محله به محله در ساری استمرار دارد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان جزء اولویت‌های و و ظایف ذاتی شهرداری است و شهرداری تلاش می‌کند تا در آستانه سال نو با تنظیف محله به محله ، شهری پویا و بانشاط برای شهروندان مرکز استان آماده کند.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری ساری از عملیات تنظیف در سطح مناطق سه‌گانه شهری به‌صورت گسترده خبر داد و گفت: همکاران اداره خدمات شهری در مناطق سه گانه باهدف زیباسازی منظر شهری و همچنین بهداشت عمومی شهروندان محلات ساری را به شکل هم افزایی گروهی نظافت  می‌کنند.

عباس نادری ادامه داد: این عملیات روزانه و بی وقفه  شامل رفت‌وروب خیابان‌ها، کوچه‌ها، جداول و نظافت مخازن زباله، جمع‌آوری زباله و نخاله‌های موجود در شهر همه‌روزه توسط اداره خدمات شهری شهرداری مناطق سه‌گانه انجام می‌شود.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح بهبود و ارتقاء امور خدمات شهری در سطح محلات و فراهم آوردن محیط مناسب شهری برای شهروندان توسط شهرداری است و این فعالیت با تلاش روزافزون و بی وقفه ادامه دارد.

نادری تاکید کرد: شهرداری ساری تلاش می‌کند با همدلی و همکاری شبانه‌روزی همکاران در بخش رفت و روب  خدمات شهری در خانه‌تکانی شهری رضایتمندی شهروندان را در سطح مناطق سه‌گانه مرکز استان را فراهم کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات