کال اسماعیل آباد با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان بهسازی و ساماندهی می شود

کال اسماعیل آباد با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان بهسازی و ساماندهی می شود

کال اسماعیل آباد با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان بهسازی و ساماندهی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمد رضاکلائی، عصر امروز در حاشیه بازدید محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی از کال اسماعیل آباد که با حضور فرماندار مشهد، سردارنظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) و مسئولان استانی و انتظامی انجام شد، افزود: یکی از اولویت های مدیریت شهری در راستای خدمات رسانی به مناطق کم برخوردار ساماندهی کال اسماعیل آباد است.
وی اضافه کرد: در مجموع ۱۳۸ پلاک در مسیرکال قراردارد که از این تعداد تاکنون ۱۱۷ پلاک تملک شده است،۱۱ پلاک نیزدر حال تملک است و مذاکره برای تملک باقی مانده پلاک ها هم در جریان است.
وی با بیان اینکه در مجموع حدود ۱۵۰ میلیارد تومان برای ساماندهی کال و تبدیل حاشیه کال اسماعیل آباد به فضای سبز و پارک خطی در نظر گرفته شده است، اظهارکرد: از این مبلغ حدود۸۰ میلیارد تومان برای فضای سبز،۳۰ میلیارد تومان برای بدنه سازی و کف سازی کال و ۴۰میلیارد تومان نیز برای تملک پلاک های در مسیر کال اسماعیل آباد هزینه خواهد شد.
کلائی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده بدنه سازی و کف سازی کال اسماعیل آباد تا پایان خرداد ماه به پایان خواهد رسید و به دنبال آن نیز فضای سبز حاشیه کال که اکنون در حال طراحی است، اجرا خواهد شد.
گفتنی است، شهردارمشهد در بازدید استاندار از کال اسماعیل آباد گزارشی از جزئیات طرح های باز آفرینی شهری و احیاء منطقه اسماعیل آباد و اقدامات انجام شده در این زمینه را ارائه داد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات