تجلیل از روسای ۸ دوره هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان

تجلیل از روسای ۸ دوره هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان


به مناسبت هفته مهندس، از روسای ۸ دوره هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان با حضور استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی  استانداری گلستان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان، به مناسبت گرامیداشت هفته مهندس و تجلیل از روسای اسبق سازمان جلسه ای با حضور استاندار، معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری گلستان، روسای اسبق سازمان و اعضای هیات مدیره دیروز دهم اسفند ماه در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد.

در ابتدای جلسه سید مجید حسینی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان ضمن گرامیداشت روز مهندس، گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان از بزرگترین نهادهای غیر دولتی با وظیفه صیانت از حقوق شهروندی و ارتقای کیفیت زندگی عموم مردم است.

وی افزود: تقویت و توسعه فرهنگ و ارز شهای ایرانی- اسلامی در معماری و شهرسازی از اهداف اصلی کتاب قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان است.

حسینی تصریح کرد: ایجاد زمینه ها و بسترهای لازم برای تحقق این اهداف از مسئولیت های مهم هیات مدیره دوره هشتم  بوده که در راستای اجرایی شدن آن برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان ضمن قدردرانی از حمایت های استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان اظهار امیدواری کرد بتوانیم گامهای موثری را در جهت ارتقای جایگاه مهندسی و تحقق قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان برداریم.

وی سپس گزارشی از عملکرد این دوره هیات مدیره سازمان را ارائه کرد.

در همین حال، استاندار گلستان ضمن گرامیداشت روز مهندس و ابراز خرسندی از اینکه در جمع روسای اسبق سازمان حضوردارد به نقش مهم مهندسی اشاره کرد و اظهترداشت: مهندسان با ساخت مسکن امنیت خانوارها را تامین می کنند.

هادی حق شناس خاطر نشان کرد: مسکن به عنوان اصلی ترین نیاز انسان و مهمترین پس انداز خانوارها می تواند به عنوان مهمترین فاکتور در اقتصاد مطرح شود و به این دلیل نهادهای بسیاری را با خود درگیر کرده است.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات