تجلیل از یاوران و خادمان نماز شرکت آب و فاضلاب گیلان

تجلیل از یاوران و خادمان نماز شرکت آب و فاضلاب گیلان


تجلیل از یاوران و خادمان نماز شرکت آب و فاضلاب گیلان

تجلیل از یاوران و خادمان نماز شرکت آب و فاضلاب گیلان

مراسم تجلیل از یاوران و خادمان نماز شرکت آب و فاضلاب گیلان امروز با حضور دبیر شورای فرهنگی- دینی صنعت آب و برق استان برگزار شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای گیلان؛ حجت الاسلام و المسلمین کمالی در این مراسم ضمن گرامیداشت 13 اسفند ماه روز ملی آب و همچنین قدردانی از فعالیت های یاوران و خادمان نماز شرکت آب و فاضلاب گیلان در راستای ترویج فرهنگ نماز گفت: امام صادق (ع) در حدیثی بهترین عمل در مکتب اسلام را مداومت در نماز می دانند.

مسئول شورای فرهنگی- دینی صنعت آب و برق گیلان با بیان این سخن از پیامبر گرامی اسلام (ص) که فرمودند: "نمازهای پنج گانه مانند حوض آب است" افزود: اگر نماز انسان مقبول خداوند باشد بقیه اعمال او نیز مقبول می شود.

حجت الاسلام و المسلمین کمالی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب با همه مشغله هایشان نمازهای یومیه را در هر سه وقت به جماعت می خوانند، گفت: نماز باید با خلوص نیت خوانده شود تا انسان را به خداوند متعال نزدیک تر کند.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب گیلان نیز ضمن تبریک روز ملی آب به کارکنان این شرکت، گفت: سقایی مردم استان افتخار ماست.

هادی نیزه باز افزود: آب در فرهنگ اسلامی معنا و مفهوم خاصی دارد و به کرّات در آیات قرآن مجید و احادیث ائمه (ع) از آن یاد شده است.

وی همچنین از تلاش ها و فعالیت های خادمان و یاوران نماز شرکت آب و فاضلاب گیلان در طول سال جاری تشکر و قدردانی کرد.

مسئول شورای فرهنگی- دینی شرکت آبفای گیلان هم در سخنانی ضمن گرامیداشت روز ملی آب و تقدیر از نگاه ویژه مهندس حسینی مدیرعامل شرکت جهت اجرای برنامه های فرهنگی و دینی گفت: خوشبختانه با حمایت های مدیرعامل محترم، برنامه ها و دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور در حوزه فرهنگی- دینی به طور شایسته در سال 99 در شرکت آب و فاضلاب گیلان اجرا شده است.

جواد جهانزاده همچنین با تجلیل از زحمات یاوران و خادمان نماز شرکت که در اقامه نماز جماعت مشارکت و فعالیت دارند، افزود: شورای فرهنگی- دینی شرکت آبفای گیلان در سال جاری به مناسبت های مختلف برنامه های ملی و مذهبی را با حضور کارکنان شرکت و با رعایت پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار کرد.

بنابراین گزارش؛ در پایان این مراسم از یاوران و خادمان نماز شرکت آبفای گیلان با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای تجلیل بعمل آمد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یک شرکت در شهر رشت می باشد

      نظرات