همدلی و همراهی متولیان امر می تواند باعث حل مشکلات شهر شود

همدلی و همراهی متولیان امر می تواند باعث حل مشکلات شهر شود

همدلی و همراهی متولیان امر می تواند باعث حل مشکلات شهر شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، رضا خواجه نائینی در آئین قدردانی از برگزارکنندگان مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: دهه فجر و گرامیداشت آن از دو منظر قابل توجه است، ابتدا آنکه یادآور خاطرات و اتفاقاتی است که درآن دهه افتاده و ‌دوم یادآوری ارزش هایی است که مطالبه آنها منجر به انقلاب شد.
وی با تاکید براینکه تجربه نشان داده امروز نیز با همدلی مدیران و متولیان دستگاه های عمومی و نهادهای حاکمیتی می توان بین مردم انسجام و امید بخشید، افزود: طی چندسال گذشته در شهر مشهدمقدس هم افزایی و همکاری بین دستگاهی مهمترین عامل در پیشبرد اهداف و برنامه های عمرانی و توسعه زیرساخت های شهری بوده است.
خواجه نائینی با بیان اینکه در این دوره مدیریت شهری فارغ از آنکه یک اقدام وظیفه مستقیم ما باشد یا نباشد، رویکردمان عمل کردن براساس منافع شهری بوده است، ادامه داد: مثال های متعددی وجود دارد که کاربست این رویکرد در موضوعات مختلف می‌ تواند در حل مشکلات مردم اثرهای مثبت و ملموس برجای بگذارد.
معاون شهردار مشهد در پایان خاطر نشان کرد: امید داریم این نگاه در همه ارکان حاکمیتی در سطوح شهری، استانی و ملی تسری پیدا کرده و بخشی از اهداف این نظام که با کارآمدی اجتماعی و اقتصادی بروز پیدا می‌ کند؛ از این مسیر محقق شود.
غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات