مشهد بر مدار سازندگی

مشهد بر مدار سازندگی

مشهد بر مدار سازندگی

ببه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حسن روحانی در آیین رونمایی از طرح های ملی وزارت کشور که طی آن پروژه پارکینگ و پایانه زیر سطحی آزادی به بهره برداری رسید، اظهار کرد: طرح های زیادی در شهر مشهد در حال تکمیل است که بسیار ارزشمند بوده و از استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد و تمامی مسئولین تشکر و به مردم خوب شهر مشهد تبریک می گوییم.
وی افزود: همانطور که می دانید به کمک وزارت صمت کار عظیم و بزرگی در دست نهایی شدن است. پروژه آبرسانی از خلیج فارس و دریای عمان در کنار سایر استان های خراسان جنوبی، اصفهان، یزد، کرمان، هرمزگان و سیستان بلوچستان به خراسان رضوی نیز انجام خواهد شد که تحول تاریخی بسیار بزرگی است، که توسط شرکت های معدنی کشور در حال انجام است.
رییس جمهور بیان کرد: اجرایی شدن این پروژه تحول بزرگی در دولت تدبیر و امید ایجاد می کند زیرا مساله آب اقدام راهبردی این دولت است.
روحانی خاطرنشان کرد: تاکنون در این دولت ۵۰ سد افتتاح شده که این اقدام یک رکورد در تاریخ ایران در مساله آب است و به مردم مشهد بشارت می دهیم که این پروژه شامل حال آنان خواهد شد زیرا مردم خوب و عزیز مشهد در پناه امام هشتم هر چه درخواست کنند به آن می رسند.
حوریه جمالی پور

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات