آمادگی کامل مجموعه شهرداری مرکز مازندران برای استقبال از سال نو

آمادگی کامل مجموعه شهرداری مرکز مازندران برای استقبال از سال نو

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری مرکز مازندران با اشاره به آمادگی مجموعه شهرداری در اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در آستانه سال نو، اظهار داشت: بهسازی معابر شهری همواره از مطالبات شهروندان بوده و بر این اساس شهرداری های مناطق و سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ، آسفالت خیابان های اصلی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: همزمان با عید سعید مبعث آسفالت خیابان مدرس اجرا شده و این پروژه در چندین خیابان دیگر شهر ساری تا قبل از آغاز سال جدید عملیاتی می شود.

مرادی ادامه داد: آسفالت ریزی ، ترمیم و لکه گیری آسفالت کوچه ها و معابر هم طی این مدت اجرا خواهد شد.

سرپرست شهرداری ساری تصریح کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری هم در آستانه سال نو کاشت گلهای فصلی و تزیینی رفیوژها ،جداول و میادین را در دستور کار داشته و در حال انجام است.

وی گفت: فضاسازی شهری به مناسبت نوروز اعم از نصب المان های مختلف، ریسه ها و نورپردازی ها با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های درون سازمانی در سطح شهر به همت واحد تاسیسات و زیباسازی در مناطق سه گانه در حال انجام است.

این مسئول بیان کرد:فروش انواع گل و درختچه با قیمت مناسب جهت رفاه شهروندان در گلخانه بوستان ملل و پارک شهرداری نیز در حال انجام است.

وی گفت: رنگ آمیزی جداول، نقاشی دیواری نیز به همت این سازمان در حال اجراست.

مرادی افزود: سازمان آتش نشانی با تجهیزات کامل در چهارشنبه اخر سال جهت امداد رسانی به حوادث احتمالی  در معابر و خیابان های سطح شهر مستقر خواهند شد ضمن اینکه شهروندان باید نکات ایمنی را مد نظر قرار دهند.

سرپرست شهرداری ساری ادامه داد: در پنجشنبه آخر سال و برای زیارت اهل قبور و بازگشایی آرامستان های شهر مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا اقدام خواهد شد و قطعا همه از این مصوبات پیروی خواهند کرد.

مرادی اظهار داشت: سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی جهت کمک به تنظیم بازار و فروش میوه و مرغ و گوشت به قیمت مصوب دولتی ، هماهنگی های لازم را به عمل آورده و در روزهای پایانی سال در 10 کانکس فروشگاهی این سازمان این مایحتاج نوروزی شهروندان بفروش می رسد .

وی افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی با نظارت مستمر سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری جهت تسهیل در عبور و مرور آماده خدمت رسانی به شهروندان می باشد.

سرپرست شهرداری ساری گفت: معاونت خدمات شهری رفت و روب گروهی و محله به محله شهر را بصورت روزانه در دستور کار دارد و امیدواریم رضایت شهروندان را در پی داشته باشد.

مرادی ادامه داد: سازمان مدیریت پسماند در روزهای پایانی سال با نظم و سرعت بیشتری نسبت به جمع آوری زباله و خاک و نخاله اقدام کند.

وی افزود: طرح تشویقی تخفیف عوارض شهرداری که در نیمه دوم اسفند ماه به اجرا درآمده است مورد استقبال شهروندان واقع شده و بر این اساس تا پایان سالجاری نیز ادامه خواهد داشت.

مرادی تصریح کرد: معاونت شهرسازی نسبت به ساخت و سازهای بدون مجوز و نیز صدور پروانه با رعایت تمام ضوابط نظارت بیشتری دارد.

سرپرست شهرداری ساری تاکید کرد: در حوزه مالی هم تلاش ما بر این است تا حقوق و عیدی و معوقات کارکنان بطور کامل پرداخت شود،  اسناد بدهی های شهرداری به پیمانکاران و سایر اشخاص بررسی شده و روال پرداخت آن طی خواهد شد.

مرادی ادامه داد: شهرداران مناطق ، روسای سازمان های تابعه و مدیران شهرداری در ایام نوروز بصورت آماده باش در دسترس خواهند بود.

سرپرست شهرداری ساری گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری برنامه ریزی های خود را بر پایه رویداد 2022 انجام دهد و امیدوارم ساری بتواند میزبان شایسته ای برای این اتفاق مهم باشد.

وی افزود: دفتر فنی برای تسریع در تکمیل پروژه های نیمه کاره در سال 1400برنامه مدون داشته باشد و طرح های  جدیدی را جهت اجرا ارائه نماید.

مرادی اظهار داشت: سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل نسبت به رفع گره های ترافیکی خصوصاً در روزهای پایانی سال طرح های جدید در راستای سهولت عبور و مرور شهروندان در سطح شهر را عملیاتی کند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات