آغاز طرح نمونه کشوری با...

شهردار یزد عنوان کرد: در مراسم کاشت 1650 اصله نهال در محدوده سه هکتاری در محل بلوار دفاع مقدس، طرح نمونه کشوری از سوی شهرداری یزد و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با عنوان "طرح شجره طیبه" در جهت صرف عواید محصول درختان مثمر شهر، برای کمک به محرومین آغاز شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شهرداری یزد – جمال الدین عزیزی از آغاز طرح نمونه کشوری از سوی شهرداری یزد و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با عنوان "طرح شجره طیبه" و در جهت صرف عواید محصول درختان مثمر شهر برای کمک به محرومین خبر داد.

شهردار یزد با ببان اینکه در این طرح، درختان مثمر شهر توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) پلاک کوبی می شود تا محصولات آن به دست نیازمندان برسد، تصریح کرد: این گونه برنامه های اجتماعی عام المنفعه، نقش مهمی در اجرای طرح های مختلف به ویژه محرومیت زدایی دارد.

وی افزود: در این خصوص و در راستای اجرای برنامه های کنگره 4000 شهید استان یزد و به مناسبت گرامیداشت روز بزرگداشت شهدا، طی مراسمی کاشت 1650 اصله نهال از جمله زیتون، انار، سرو نقره ای، زرشک برگ قرمز و کاج تهران به یاد و خاطره 1650 شهید شهرستان یزد در محدوده ای به مساحت تقریبی سه هکتار در محل بلوار دفاع مقدس انجام شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات