اقدامات مختلف ستاد تسهیلات...

معاون خدمات شهری شهرداری یزد با بیان اینکه اقدامات مختلف ستاد تسهیلات نوروزی با محوریت رعایت عدالت در سطح شهر در حال انجام است، از پاکبانان و نیروهای طرح محله به محله در منطقه دو شهرداری تقدیر نمود.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری یزد - جعفر امین مقدم به همراه سید ابوالفضل کشفی مدیر منطقه دو و سید علیرضا رسولی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ضمن بازدید از اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات ستاد تسهیلات، از پاکبانان و نیروهای طرح محله به محله در منطقه دو تقدیر و تشکر نمود.

معاون خدمات شهری شهرداری یزد در این بازدید خاطر نشان کرد: اقدامات مختلف ستاد تسهیلات از جمله طرح پاکسازی محله به محله، ساماندهی معابر، ایجاد نوروزگاه، گلکاری هاو رنگ آمیزی ها به صورت یکنواخت و گسترده در سطح شهر با محوریت رعایت عدالت در اقدامات ستاد در حال انجام است.

وی همچنین همکاری و همراهی مدیران مناطق و رؤسای سازمان ها را در فرایند اقدامات استقبال با شکوه از نوروز 1400 بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با همت و تلاش مضاعف سعی داریم تا ایام عید نوروز برای همشهریان ماندگار شده و همچون همیشه در شادی های شهروندان سهیم باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات