پايداري شبكه برق با وجود تندباد وبارش اخير در استان ...
به گزارش
پايگاه خبري توانير
به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان فارس،مهدي زارع خفري، در اين رابطه گفت: گروه هاي فني – عملياتي اين شركت حفظ روشنايي، تامين و توزيع برق پايدار براي مردم را از مهمترين وظايف خود مي دانند و در همين راستا تمهيدات لازم پيرامون مقابله با حوادث و مديريت بحران را اتخاذ نموده اند.وي با بيان اين كه گروه هاي عملياتي در كوتاه ترين زمان ممكن به مشكلات شبكه رسيدگي مي كنند، خاطرنشان كرد: خوشبختانه با وجودتندباد شديد و بارش، بحران جدي در شبكه مشاهده نشد.وي تصريح كرد: بيش از 149گروه عملياتي در سطح اين شركت براي رفع ناپايداري ها و حوادث احتمالي با امكانات لازم و مورد نياز وارد عمل شده وبا شروع باد شديد به تعداد 7905 تماس گرفته شده از سوي شهروندان نيز پاسخ داده شد.
اين مقام مسئول يادآورشد: شركت توزيع نيروي برق استان فارس، به منظور افزايش پايداري و قابليت اطمينان شبكه هاي توزيع برق و كاهش خاموشي هاي ناخواسته و جلب رضايت مشتركان برق وهمچنين آمادگي گروه هاي اجرايي در مواجهه با بحران ازابتداي سال 99 اقدام به برگزاري چندين مانور جهادي در شهرستان هاي معين خود كرد كه اين مانورها نقش بسيار مهمي در آمادگي گروه هاي عملياتي در زمان بروز بحران و برطرف كردن سريع مشكلات شبكه ايفا كردند.
زارع خفري ازآماده باش كامل گروه هاي رفع خاموشي وسرويس روشنايي در 26 شهرستان تابعه اين شركت نيز خبرداد وافزود: مركز كنترل و راهبري شبكه توزيع نيز بصورت شيفت كامل 24ساعته خاموشي هارا كنترل وپايش مي كنند.
مديرامور ديسپاچينگ و فوريت هاي برق شركت توزيع نيروي برق استان فارس يادآورشد: تلفن 121 و اپليكيشن "برق من" همچنان كوتاهترين مسيرارتباط مشتركان باشركت است وهركدام از مشتركان استان درصورت مشاهده هرگونه مشكل درتاسيسات وتجهيزات برق، از طريق تلفن 121 و بصورت شبانه روزي مي توانند مراتب را جهت اصلاح و رفع سريع عيب گزارش دهند.
نظرات