پایداری برق با فعالیت 149 گروه عملیاتی در استان فارس

پایداری برق با فعالیت 149 گروه عملیاتی در استان فارس

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "مهدی زارع خفری" با اعلام این خبر گفت: گروه‌های فنی – عملیاتی این شرکت حفظ روشنایی، تامین و توزیع برق پایدار برای مردم را از مهمترین وظایف خود می‌دانند و در همین راستا تمهیدات لازم پیرامون مقابله با حوادث و مدیریت بحران را اتخاذ کرده‌اند.
وی با بیان این که گروه‌های عملیاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشکلات شبکه رسیدگی می‎‌کنند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با وجودتندباد شدید و بارش، بحران جدی در شبکه مشاهده نشد.
وی تصریح کرد: بیش از 149 گروه عملیاتی در سطح این شرکت برای رفع ناپایداری‌ها و حوادث احتمالی با امکانات لازم و مورد نیاز وارد عمل شده و با شروع باد شدید به تعداد 7 هزار و 905 تماس گرفته شده از سوی شهروندان نیز پاسخ داده شد.
این مقام مسئول یادآورشد: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، به منظور افزايش پايداري، قابليت اطمينان شبكه‌هاي توزيع برق، كاهش خاموشي‌هاي ناخواسته، جلب رضايت مشتركان برق و همچنین آمادگي گروه‌هاي اجرايي در مواجهه با بحران از ابتدای سال 99 اقدام به برگزاری چندین مانور جهادی در شهرستان‌های معین خود کرد که این مانورها نقش بسیار مهمی در آمادگی گروه‌های عملیاتی در زمان بروز بحران و برطرف کردن سریع مشکلات شبکه ایفا کردند.
زارع خفری از آماده باش کامل گروه‌های رفع خاموشی و سرویس روشنایی در 26 شهرستان تابعه این شرکت نیز خبرداد و افزود: مرکز کنترل و راهبری شبکه توزیع نیز به‌صورت شیفت کامل ۲۴ساعته خاموشی‌ها را کنترل و پایش می‌کنند.
مدیرامور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق شرکت توزیع نیروی برق استان فارس یادآورشد: تلفن ۱۲۱ و اپلیکیشن "برق من" همچنان کوتاه‌ترین مسیر ارتباط مشترکان با شرکت است و هرکدام از مشترکان استان درصورت مشاهده هرگونه مشکل درتاسیسات وتجهیزات برق، از طریق تلفن ۱۲۱ و بصورت شبانه روزی می‌توانند مراتب را جهت اصلاح و رفع سریع عیب گزارش دهند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات