توسط تيم هاي عملياتي شركت توزيع برق استان سيستان و ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان، خليل عوض زاده اظهار داشت: وزش باد شديد و طوفان روز گذشته در برخي از مناطق اين استان به ويژه شهر زاهدان موجب خسارت بسياري به تاسيسات و شبكه ها برق گرديد كه از جمله آن آسيب رسيدن به شبكه عمومي فيدر ارغوان اين شركت با توجه به سقوط تعدادي تير شبكه برق اختصاصي پمپاژ آب زاهدان بود.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان بيان كرد: نيروهاي عملياتي اين شركت در همان لحظات اوليه وقوع اين اتفاق به محل اعزام و نسبت به شناسايي و اصلاح شبكه توزيع برق اقدام كردند.

وي ادامه داد: پس از رفع مشكل توسط تيم هاي عملياتي اين شركت عملا كار اين نيروها تمام شد، اما در جهت رفاه حال شهروندان زاهداني اين نيروها تا ساعت 03:30 دقيقه بامداد در محل حضور داشتند تا نسبت به مانور برق ايستگاه اختصاصي پمپاژ آب زاهدان كه تعمير و نگهداري خط فشار متوسط بر عهده شركت آب و فاضلاب زاهدان مي باشد به شبكه عمومي توزيع برق اقدام كنند.

مهندس عوض زاده افزود: همچنين تعداد 10 اصله پايه چوبي و بتني نيز به صورت اماني در جهت اصلاح شبكه اين منطقه به شركت آب و فاضلاب سيستان و بلوچستان اعطا شد.

وي اظهار داشت: ايستگاه پمپاژ آب زابل به زاهدان در حوالي منطقه كوله سنگي به صورت اختصاصي و از شبكه فوق توزيع برقدار است و تعمير و نگهداري خط برق بر عهده شركت اب و فاضلاب بوده و خارج از حوزه كاري شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان مي باشد.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان تصريح كرد: در حال حاضر ايستگاه پمپاژ آب زاهدان تا رفع كامل مشكلات شبكه اختصاصي، برق خود را از شبكه عمومي توزيع برق تأمين مي كند.

وي ادامه داد: مشابه اين اتفاق طي سال هاي گذشته نيز در اين منطقه رخ داده و شركت توزيع برق در جهت امداد رساني به شركت آب و فاضلاب و كمك به رفاه حال شهروندان محترم با قيد فوريت اقدام نموده است.

به گزارش روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان سيستان و بلوچستان، با توجه به وزش باد شديد طي 2 روز گذشته در برخي از مناطق اين استان تمامي تيم هاي عملياتي و امدادي اين شركت به صورت آماده باش كامل هستند و با توجه به شرايط بد جوي تمام تلاش خود را در جهت پايداري برق منازل، بيمارستان ها، محل كسب شهروندان و غيره انجام مي دهند.

شهروندان گرامي در صورت بروز خاموشي و مشاهده هر گونه حادثه به شبكه توزيع برق، مراتب را با شماره گيري سامانه هوشمند مركز اتفاقات 121 توزيع برق گزارش دهند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات