پیام جمال الدین عزیزی به...

جمال الدین عزیزی در پیامی ۲۵ اسفند ماه سالروز شهادت سردار سرافراز و نام آور شهید مهدی باکری به عنوان روز شهردار را گرامی داشت.

عزیزی در این پیام آورده است؛

نامگذاری ۲۵ اسفند سالروز شهادت سردار سرافراز و نام آور شهید مهدی باکری به عنوان روز شهردار، اقدامی ارزنده و فرصتی مغتنم است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری، به ارزیابی عملکرد و فعالیت های این نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.

بی شک انتخاب روز شهادت شهید باکری به عنوان روز شهردار، بیانگر وظایف شهرداران نسبت به فرهنگ‌سازی و توسعه فرهنگی شهرها در کنار نگهداری و توسعه شهری است.

اهمیت این روز و نامگذاری آن به نام شهردار، نشان دهنده جایگاه ارزشمند شهرداران در پیدایش و گسترش فرهنگ شهر نشینی، اداره شهرها و اجرای پروژه‌های عمرانی و شهرسازی برای توسعه و پیشرفت شهر است که قطعاً مسئولیت این حوزه را سنگین‌تر می‌سازد.

لذا اینجانب فرا رسیدن این روز را به همه دست اندرکاران و مسئولان و پرسنل خدوم شهرداری های استان و همچنین اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرها که نقش مهمی را در سیاستگذاری و برنامه ریزی های شهری بر عهده دارند، تبریک عرض نموده، موفقیت روز افزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات