تفاهم نامه ساماندهی,نحوه آموزش و ارتقاء دانش فنی مجریان تاسیسات برق ساختمان ها

تفاهم نامه ساماندهی,نحوه آموزش و ارتقاء دانش فنی مجریان تاسیسات برق ساختمان ها

امضای تفاهم نامه نظام صلاحیت حرفه ای و ارتقاء سطح مهارت مجریان تاسیسات برقی ساختمان استان کرمان

تفاهم نامه همکاری چهارجانبه اجرای نظام صلاحیت حرفه ای و ارتقاء سطح مهارت مجریان تاسیسات برقی ساختمان استان کرمان با حضور مدیران فنی و حرفه ای، راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی ساختمان و اتحادیه صنف الکتریک کرمان به امضا رسید.
در ابتدای این جلسه علیرضا گلستانی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان ضمن اشاره به لزوم مهارت آموخته بودن مجریان و اصناف دخیل در اجرای ساختمان افزود اجرای این تفاهم نامه هم در حوزه کیفیت ساختمان و رضایتمندی مشتری و هم در زمینه اشتغال پایدار استان تاثیر بسزایی خواهد د اشت.
محمدرضا جهانگیری مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کرمان پیاده سازی جامع نظام صلاحیت حرفه ای به عنوان قانون مصوب مجلس را در سطح جامعه ضروری دانست و اظهار داشت صنعت ساختمان به عنوان یک صنعت پیشران در نظام اقتصادی کشور می بایست از نظر علم و تکنیک های تجربی اجرا بروز باشد تا جوابگوی خیل عظیم نیاز افراد جامعه باشد. وی از پیاده سازی نظام صلاحیت حرفه ای در اتحادیه صنف تعمیرکاران خودروی کرمان و نتایج و سطح بالای رضایتمندای افراد خبر داد.
حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان از فعال سازی نظام مجریان ساختمان توسط سازمان نظام مهندسی ابراز خرسندی کرد و افزود عدم ورود افراد غیرمتخصص به صنعت ساختمان یک مورد کاملاً قانونی است و می بایست با اجرای نظام صلاحیت حرفه ای در بین کلیه اصناف ساختمان این مورد به جد پیگیری شود.
در ادامه رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان از اجرای این نظام در سایر اصناف مرتبط با صنعت ساختمان شامل مجریان اسکلت بتنی و فلزی، تاسیسات مکانیکی و بتن بلافاصله بعد از صنف الکتریک کرمان خبر داد.
در پایان تفاهم نامه در ۵ جلد توسط مدیران کل فنی و حرفه ای و راه و شهرسازی و روسای نظام مهندسی ساختمان و اتحادیه صنف الکتریک کرمان امضا و تبادل شد.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان یک انجمن در شهر کرمان می باشد

    نظرات