رضایت بیش از ۸۸ درصدی بازماندگان متوفیان از خدمات آرامستان ها در سال ...
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، در راستای دستیابی به سطح رضایت بازماندگان متوفیان از خدمات آرامستان ها (زیارت اهل قبور) در شاخص های نظرسنجی برنامه عملیاتی ۱۴۰۰-۱۳۹۷، شاخص رضایت بازماندگان متوفیان شهر مشهد در دستور کار قرار گرفت.
یافته های این طرح نشان دهنده میزان سطح رضایت بازماندگان متوفیان از خدمات آرامستان ها (زیارت اهل قبور ) در سال ۹۹ معادل ۸۸/۷۷ درصد است.
میزان رضایت از نظم و انضباط کاری برابر با ۹۲/۸۵ درصد، میزان رضایت از تمیزی و آراستگی ظاهری کارکنان برابر با ۹۲/۵۵ درصد و با توجه به شرایط روحی ارباب رجوعان تا چه میزان رفتار کارکنان سازمان فردوس ها مودبانه و مناسب بوده برابر با ۹۲/۰۱ درصد، میزان رضایت از خودرو حمل متوفی از نظر نوع خودرو، تمیزی و ...برابر با ۹۱/۳۸، میزان رضایت از دسترسی به غسالخانه و خدمات اداری کفن و دفن برابر با ۹۱/۳۱ درصد، میزان رضایت از مهارت و تخصص کارکنان مجموعه برابر با ۹۰/۵۵ ، روش بودن مراحل انجام کار خدمات اداری کفن ودفن و شفافیت این موضوع از نظر بازماندگان متوفیان برابر با ۹۰/۴۵ درصد ، میزان رضایت از حضور به موقع خودرو حمل متوفی برابر با ۹۰/۲۱ درصد، رضایت از مسئولیت پذیری و کیفیت پاسخگویی کارکنان سازمان فردوس ها ۸۸/۳۸ درصد، رضایت از مدت زمان انجام امور اداری کفن و دفن ۸۷/۳۶ درصد، میزان رضایت از نحوه راهنمایی دقیق مراجعین توسط مسئولان و کارکنان مربوطه برابر با ۸۶/۶۸ درصد و در انتها میزان رضایت از کیفیت تجهیزات و مبلمان غسالخانه شامل (صندلی، سطل زباله و ...) برابر با ۸۵/۳۴ درصد بوده است.
گفتنی است که در برنامه عملیاتی ۹۷-۱۴۰۰ شهرداری مشهد، ۳۰ شاخص آن مربوط به نظرسنجی بود که شاخصها کیفی بوده و مربوط به پیامدهای کارهایی است که شهرداری انجام میدهد.
نظرات