خرید و نصب هشت دستگاه سامانه...

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد از شروع عملیات نصب و راه اندازی هشت دستگاه سامانه هوشمند گذرگاه عابر پیاده با هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد ریال در سطح شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد – محمد مرزبان اظهار کرد: در این سیستم عابر پیاده با فشردن یک دکمه، چراغ عبور خودروها را قرمز نموده و مسیر ایمنی را برای حرکت خود از عرض خیابان میسر می سازد و در ادامه پس از حرکت عابر، چراغ خودروها سبز شده و معبر به حالت نرمال باز می گردد.

مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد افزود: عابران پياده به عنوان آسيب پذيرترين گروه ها كه در معرض خطرات زيادي مي باشند، محسوب مي شوند، زيرا تصادف يک وسيله نقليه با عابر پياده تقريباً به طور اجتناب ناپذيري منجر به جرح يا مرگ عابر پياده مي شود.

وی ادامه داد: از سوي ديگر، تمامي شهروندان در طول روز حداقل يک بار از اين مد حمل و نقلي استفاده مي کنند بنابراين توجه، تامين و افزايش ايمني اين دسته از شهروندان از اهميت بسزايي برخوردار بوده و همواره يكي از دغدغه هاي مديران شهري است  و شهرداری یزد نیز از این دغدغه غافل نمی باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات