تکمیل آخرین قطعه پازل ایستگاه مترو سعدی

تکمیل آخرین قطعه پازل ایستگاه مترو سعدی

افتتاح دسترسی اصلی ایستگاه سعدی پازل میدان سعدی را کامل کرد/ آغاز حفاری تونل خط چهار قطار شهری در فروردین ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی امروز در مراسم افتتاح دسترسی اصلی ایستگاه سعدی خط دو قطار شهری که با حضور رییس و جمعی از اعضای شورای شهر، معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد و مدیران شهری برگزار شد، افزود: یکی از ویژگی‌های دسترسی اصلی ایستگاه سعدی، مناسب‌سازی این ایستگاه برای استفاده معلولان و سالمندان در راستای تحقق شهر همگان است .
وی اضافه کرد: ۲ سال پیش پس از سال‌ها انجام عملیات اجرایی احداث خط دو قطار شهری ، فضای سبز میدان سعدی افتتاح و سال بعدازآن نیز دسترسی اول ایستگاه خط دو قطار شهری واقع در حاشیه این میدان به بهره‌برداری رسید و اکنون با افتتاح دسترسی اصلی ایستگاه سعدی پازل این میدان کامل شد.
کلایی بابیان اینکه برای احداث دسترسی اصلی ایستگاه سعدی با چهار آسانسور و چهار پله‌برقی حدود ۴۲ میلیارد تومان هزینه شده است، اظهار کرد: این ایستگاه با توجه به متصل شدن خیابان سعدی به بازارچه سراب و خیابان آیت‌الله طبسی یکی از مسیرهای اصلی تشرف به حرم مطهر است .
شهردارمشهد ادامه داد: در حال حاضر به دنبال آن هستیم که طی دو سه ماه آینده چند فعالیت در حوزه قطار شهری را اجرایی کنیم، که اولین آن آغاز حفاری خط چهار قطار شهری با دستگاه حفار در فروردین‌ماه ۱۴۰۰ از انتهای خواجه ربیع است.
وی گفت: همچنین به دنبال آن هستیم تا در اوایل سال آینده عملیات ادامه حفاری تونل خط سه را نیز از انتهای امیریه آغاز کنیم.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات