شب آرام و کم حادثه شهر قزوین در چهارشنبه پایان سال

شب آرام و کم حادثه شهر قزوین در چهارشنبه پایان سال

وی افزود تعداد 29 عملیات توسط آتش‌نشانان طی روز سه شنبه و تا بامداد روز چهارشنبه ۲۷ اسفند ماه انجام شده که خوشبختانه حادثه خاصی در پی نداشت و از این تعداد ۸ موردحریق لاستیک 5 مورد حریق درخت ،سه مورد سطل زباله ، دو مورد ضایعات و یک مورد منزل مسکونی بوده که با حضور به موقع آتش نشان مانع از بروز خسارت بیشتر به ساکنین شد.

موسی خانی افزود: با همکاری دستگاه‌های مختلف شهرداری و استانی نسبت به تشکیل جلسات و اقدامات در جهت آگاه سازی و فرهنگ سازی بین آحاد مختلف جامعه و خانواده‌ها اقدامات موثری انجام گرفت که با همکاری و فرهنگ خوب و شایسته مردم قزوین یکی از کم حادثه ترین و کم عملیات ترین چهارشنبه سوری های سال‌های اخیر از نگاه آتش‌نشانی در سال ۱۳۹۹ رقم خورد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین افزود: از همکاری و مساعدت مردم در حفظ اموال عمومی و رعایت در جهت کاهش میزان حریق و حادثه در شهر سپاسگزاریم.

موسی خانی خاطرنشان کرد : اقدامات اولیه برای جلوگیری از هرگونه حادثه‌ای توسط این سازمان انجام شده بود که در همین راستا ۱۶۰ آتش نشان برای امدادرسانی در حوادث احتمالی به صورت آماده باش به سر می بردند و در عین حال نیز از تعدادی خودروهای شهرداری در نقاط مختلف شهر با تجهیزات اطفایی استفاده شد.

وی ادامه داد: نصب بنر در نقاط مختلف شهر، ورودی مجتمع های بزرگ تجاری و اداری و مسکونی و چاپ پوستر و نصب در اتوبوس و تاکسی ها ،،ساخت کلیپ های مختلف و تبلیغات در فضای مجازی باعث شد که با کاهش چشمگیر تعداد عملیات های این سازمان در شب چهارشنبه پایان سال روبرو باشیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در پایان ابراز امیدواری کرد که شهروندان با رعایت کلیه نکات ایمنی در طول نوروز و ایام منتهی به بهار در صحت و سلامت سال نو را آغاز نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات