قزوین در آستانه بهار و سال نو

قزوین در آستانه بهار و سال نو

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، قاسمی مدیرعامل این سازمان گفت: یکی از مهم ترین اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نصب 3 هفت سین در سه نقطه شهر از جمله سبزه میدان، میدان مینودر و مقابل عمارت شهرداری بوده است.

وی ادامه داد: امسال هم مانند سال های گذشته هفت سین های زیبای دیواری در محلات مختلف سطح شهر نصب شده است. نصب این هفت سین ها هر سال موجب استقبال ساکنان محلات و جلب رضایت  شهروندان می شود.

این مسئول بیان کرد: در آستانه نوروز 1400 فضاسازی میدان مینودر نیز در دستور کار قرار گرفته است، نورپردازی، نصب المان 1400، نصب هفت سین، نورآرایی و آذین بندی از جمله اقداماتی است که در این میدان انجام شده است.

او تصریح کرد: در سبزه میدان نیز طاق نصرت، المان القاب امام زمان(عج) به مناسبت نیمه شعبان، سازه های نوری شهری، نصب هفت سین و ... نصب شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین افزود: نورآرایی میادین و محورهای سطح شهر، نصب پرچم هایی با متن (اللهم عجل لولیک الفرج) به مناسبت ولادت امام زمان(عج) و طرح و رنگ های بهاری نیز صورت گرفته است.

قاسمی خاطرنشان کرد: نصب بیش از 20 هزار متر ریسه الوان در سطح شهر، فضاسازی نواحی منفصل شهری، طراحی، چاپ و نصب بنر با موضوعات بهار و اختصاص سازه های تبلیغات محیطی به این موضوع، برگزاری جشنواره نقاشی دیواری و ... را می توان از دیگر اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در آستانه بهار 1400 برشمرد.

این مدیرشهری اضافه کرد: برگزاری نخستین جشنواره نقاشی کودک با عنوان" شهر از نگاه کودک" نیز یکی دیگر از برنامه هایی است که سازمان زیباسازی برای نوروز 1400 تدارک دیده است.

قاسمی گفت: بیش از 60 المان نوروزی در سطح شهر نصب شده ، همچنین 38 تخم مرغ رنگی رنگ آمیزی و در سطح شهر جانمایی شده است، گفتنی است 12 سازه نوری در نقاط مختلف سطح شهر نصب و جانمایی شده است.

وی یادآور شد: المان 1400 که در میدان مینودر نصب خواهد شد به شکل متفاوت با متریال ویژه به ارتفاع 6 متر ساخته شده که جلوه ویژه ای در شب های شهر مینودری شده  و زیبایی میدان مینودر را در بهار 1400 دوچندان کرده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: تن پوش های بهاری درختان میدان ارتش نیز برای بهار امسال نصب شده و المان های مختلف با نماد سال جدید در این میدان جانمایی شده است.

این مدیرشهری افزود: همچنین دیوارهای فضای سبزه میدان با موضوع آثارتاریخی قزوین نقاشی شد. در آستانه نوروز 1400مسجد حضرت علی اکبر(ع) در خیابان سلامگاه نیز نورآرایی شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات