اپلیکیشن «ساری من» رونمایی شد

اپلیکیشن «ساری من» رونمایی شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری،حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری مرکز مازندران، در آیین رونمایی از سامانه ((ساری من)) که با حضور حمیدی معاون خدمات شهری،اباذری رئیس سازمان فاوا، گرامیان سرپرست سازمان مدیریت پسماند، ایمانی سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر برگزار شد، "اپلیکیشن ساری من"را  یکی از ظرفیت‌های مهم در کاهش آمد و شدهایی که بار ترافیکی شهری می افزاید، سهولت دسترسی در رفاه شهروندی دانست که توسط کارشناسان مجرب سازمان فاوا در شهرداری ساری طراحی و راه‌اندازی شد و یکی از مهم‌ترین درگاه‌های ارائه خدمات و همچنین یک مرجع برای اطلاع‌رسانی و دریافت برخی خدمات شهری به‌صورت غیرحضوری است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته اپلیکیشن‌هایی طراحی و رونمایی شد اما به مرحله بهره برداری و خدمات دهی به شهروندان نرسید و علاوه بر آن هزینه‌های هنگفتی را بر شهرداری ساری متحمل کرد ،افزود: امروز مجموعه شهرداری وعده‌هایی که به مردم می‌دهد را  باید عملیاتی و اجرایی می نماید.

سرپرست شهرداری ساری گفت: طرح‌ها و برنامه‌هایی که قابلیت اجرایی ندارد و امکان سنجی نشده است ، هزینه سنگینی بر شهروندان تحمیل می‌کند و باید از بروز مواردی که باعث هدر رفت نیرو و سرمایه مادی و معنوی است، پیشگیری کنیم.

مرادی بهره‌مندی از توانمندی و اتکا به ظرفیت‌های درون سازمانی را در پیشبرد اهداف مهم شهرداری بسیار مهم دانست و تأکید کرد که شهرداری‌های مناطق سه گانه و سازمان‌های تابعه ازجمله سازمان فرهنگی، فاوا و فضای سبز در انجام برنامه‌های خود از پتانسیل‌های درون‌سازمانی استفاده کنند که منجر به کاهش هزینه و به همان ترتیب افزایش درآمد می‌شود.

در این مراسم، علی‌اصغر اباذری رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری با اشاره به کاربردهای اپلیکشن «ساری من» گفت: این برنامه نرم‌افزاری یکی از مهم‌ترین درگاه‌های ارائه خدمات و برنامه‌های کاربردی در حوزه مدیریت و ارائه خدمات در سطح شهر ساری و همچنین یک مرجع برای اطلاع‌رسانی و دریافت برخی خدمات شهری به‌صورت غیرحضوری است که توسط کارشناسان و متخصصان سازمان فاوا شهرداری ساری با استفاده از ظرفیت داخلی در دو بخش «وب اپلیکیشن» و «موبایل اپلیکیشن» طراحی، توسعه و پیاده‌سازی و در اختیار شهروندان قرار داده می‌شود.

وی افزود: این اپلیکیشن خدماتی در حوزه‌های طرح تفکیک پسماند، خرید شارژ، ثبت و پیگیری پیام ۱۳۷، استعلام و پرداخت عوارض شهرداری، پرداخت انواع قبوض، شارژ تلفن همراه، سامانه قطع اشجار، درخواست حمل نخاله، درخواست نهال و گُل آرایی را ارائه می‌کند.

اباذری ادامه داد: از مهم‌ترین برنامه‌های کاربردی در حوزه مدیریت و ارائه خدمات در سطح شهر ساری اپلیکیشن «ساری من» است ساری من به‌عنوان یک نرم‌افزار مادر تحت تملک شهرداری ساری بوده که به‌عنوان پل ارتباطی شهروندان با بخش‌های مختلف مدیریت شهری شناخته می‌شود. راه‌های دسترسی به این اپلیکیشن از طریق آدرس e-saricity.ir و یا تمامی بسترهای مجاز دانلود و نصب اپلیکیشن‌های موبایل است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات