همراهی پلیس بسیاری از تهدیدها را در شهر به فرصت تبدیل کرده است

همراهی پلیس بسیاری از تهدیدها را در شهر به فرصت تبدیل کرده است

همراهی پلیس بسیاری از تهدیدها را در شهر به فرصت تبدیل کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی در مراسم امضای تفاهم نامه پلیس افتخاری گردشگری و زیارت استان، اظهار کرد: بحث معتادان متجاهر و متکدیان یکی از نکات بسیار مهم است. در موضوع اول به صورت متمرکز ورود پیدا کرده ایم و چنانچه صلاح باشد، برای این بحث در هسته مرکزی نیز آماده اقدام هستیم.

وی افزود: نگاه اجتماعی فرماندهی انتظامی و همراهی آن در این موضوع و فضایی که در بدنه پلیس ایجاده کرده است، بسیاری از تهدیدها را در شهر به فرصت تبدیل کرده و مانع برخی ناملایمات در شهر شده است.
شهردار مشهد بیان کرد: در موضوع جمع آوری متکدیان نیز معاونت فرهنگی و خدمات شهری شهرداری مشهد به صورت جدی ورود پیدا کرده اند؛ اما در این راه نیازمند همراهی مجموعه انتظامی هستیم.

کلائی خاطرنشان کرد: همکاری ها و سرعت پیشرفت در بخش راهنمایی و ترافیکی بیشتر از حوزه های دیگر است و ناخودآگاه حوزه های دیگر را نیز تحت الشعاع خود قرار می دهد.

وی با بیان اینکه معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد برای رفع سد معبر در سطح شهر نیز اقدامات خوبی انجام داده است، تصریح کرد: این امر نیازمند یک بینش جدیدی است و در این بخش نیازمند همراهی هستیم.

شهردار مشهد گفت: همچنین در بحث های اجتماعی که نیازمند حضور شهرداری است، نیز بپای کار خواهیم بود

غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات