صدور اخطاریه برای 140 واحد صنعتی آلاینده در کاشان

صدور اخطاریه برای 140 واحد صنعتی آلاینده در کاشان

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان گفت: از کل صنایع پایش شده کاشان برای 140 واحد آلاینده اخطاریه صادر و یک واحد نیز پلمب شد.

به گزارش«پارما» اللهیار دولتخواه در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه 674 مورد از صنایع و 17 مورد از معادن کاشان در سال 1399 توسط کارشناسان محیط زیست کاشان مورد پایش قرار گرفت، اظهار داشت: از کل صنایع پایش شده برای 612 مورد استعلام صادر شد.

وی با بیان اینکه از صنایع پایش شده 32 مورد از آنها شکایت و برای 140 واحد نیز اخطاریه صادر شد، ابراز داشت: در موضوع پسماند 384 مورد بازدید انجام شد و چهار جلسه نیز تشکیل شد.

رئیس اداره محیط زیست کاشان با اشاره به اینکه برای 32 واحد متخلف در شهرستان کاشان در سال 99 پیگیری قضائی انجام شد، تصریح کرد: 158 رأی برای واحدهای متخلف صادر و یک واحد نیز پلمب شد.

دستگیری 38 شکارچی متخلف در کاشان

وی با بیان اینکه امسال 38 شکارچی متخلف در شهرستان کاشان دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: تعداد 20 عدد اسلحه از متخلفان کشف شد که 10 عدد مجاز و 10 مورد نیز غیرمجاز بود.

دولتخواه با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: طرح محیط بان و محیط یار در مدارس امسال با حضور حدود 24 هزار دانش آموز به صورت مجازی اجرا شد که طی آن یک هزار و 700 نفر از این دانش آموزان محیط بان و بیش از 22 هزار نفر محیط یار بودند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات