تکمیل پروژه‌های تسهیل تردد به طرقبه شاندیز با بهره‌برداری از چهار  ...

تکمیل پروژه‌های تسهیل تردد به طرقبه شاندیز با بهره‌برداری از چهار ...

تکمیل پروژه‌های تسهیل تردد به طرقبه شاندیز با بهره‌برداری از چهار سطحی آزادگان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدهادی مهدی‌نیا، امروز در مراسم افتتاح دوربرگردان زیرگذرشهید برونسی که با حضور شهردارمشهد، رییس و جمعی از اعضای شورای شهر، معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد برگزار شد، افزود: اگر نقشه پروژه‌های عمرانی را نگاه کنیم تراکنش پروژه‌های متنوع عمرانی را می‌بینیم که در نقاط مختلف شهر اجراشده‌اند.
وی بابیان اینکه بابت فعالیت‌های شبانه‌روزی برای اجرا و به سرانجام رساندن پروژه‌های عمرانی سپاسگزارم، اظهار کرد: تعریض پل پرتوی، اصلاح هندسی انتهای بولوار وکیل‌آباد و احداث این دوربرگردان رفت‌وآمد و ترافیک شاندیز و طرقبه را تسهیل می‌کند.
مهدی نیا تصریح کرد: برکنار اجرای این پروژه‌ها، معتقدیم با افتتاح پل ۴ سطحی آزادگان نیز این جورچین کامل خواهد شد.
رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: از نمایندگان مجلس درخواست دارم مشکل نرم‌افزاری مشهد طرقبه شاندیز که همان اختلاف بر سر تعیین حریم است را حل کنند و نگذارند استخوان‌لای‌زخم بماند.
وی افزود: اکنون به دلیل حل نشدن این اختلاف زمین‌های بزرگ‌مقیاس واقع در این محدوده درحال تبدیل‌شدن به ۵۰۰متر و کمتر است که نباید این اتفاق بیفتد زیرا توسعه شهر را در آینده دچار مشکل خواهد کرد.
رفع ۹ معارض برای اجرای پروژه زیرگذر شهید برونسی
همچنین در ادامه این مراسم، امیر سیاوش حجازی، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد نیز گفت: پروژه زیرگذر شهید برونسی ۹ معارض بزرگ داشت، جابه‌جایی لوله‌های آب، برق ۲۰ کیلووات و فیبر نوری از این نمونه بود.
وی اضافه کرد: این معارض‌ها با هماهنگی دیگر نهادهای شهری در کوتاه‌ترین زمان رفع شد.
حجازی با اشاره به اینکه باید از ساکنان محل و شهروندان، برای انسداد و محدودیت ترددها در زمان اجرای پروژه عذرخواهی کنم، افزود: بهره‌برداری از دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی به کاهش ترافیک منطقه کمک بسیار زیادی خواهد کرد.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات