اختصاص ۲۴۰۰ میلیارد تومان پول نقد به اجرای پروژه‌های عمرانی طی ۳ ماه  ...

اختصاص ۲۴۰۰ میلیارد تومان پول نقد به اجرای پروژه‌های عمرانی طی ۳ ماه ...

اختصاص ۲۴۰۰ میلیارد تومان پول نقد به اجرای پروژه‌های عمرانی طی ۳ ماه گذشته

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا کلائی امروز در مراسم افتتاح پروژه دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی که با حضور رییس و جمعی از اعضای شورای شهر، معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد و مدیران شهری برگزار شد، افزود: از ابتدای سال تاکنون تعداد زیادی پروژه عمرانی و شهری به بهره‌برداری رسیده است که به گفته معاونت مالی و پشتیبانی تنها طی سه ماه گذشته ۲۴۰۰ میلیارد تومان پول نقد به این پروژه‌ها تزریق‌شده است.
وی با تقدیر از تلاش‌های معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک به‌ویژه سازمان عمران، اظهار کرد: شور و شوق کارکنان حوزه عمران شهرداری قابل‌تحسین است و حمایت دیگر بخش‌ها را هم به دنبال داشته است.
کلائی بابیان اینکه اکنون هیچ پیمانکاری قدرت رقابت با سازمان عمران شهرداری مشهد را در اجرای پروژه ندارد، تصریح کرد: این دقیقا همان سازمان عمرانی است که می‌خواستیم.
شهردار مشهد گفت: سازمان عمران امروز با سازمان عمرانی که در سال ۱۳۹۶ تحویل گرفتیم و می‌گفتند باید منحل شود خیلی متفاوت است.
وی با تقدیر از سید مسعود ریاضی، رییس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها و راهنمایی‌های آقای ریاضی در اجرای پروژه‌ها راهگشا بود که بابت این حمایت‌ها تشکر می‌کنیم.
کلائی افزود: در کنار تلاش‌های همکارانمان در مدیریت شهری برای اجرایی کردن حجم بالای پروژه‌های عمرانی، همکاری و همراهی سایر دستگاه‌ها ازجمله سپاه، تاثیر زیادی در به سرانجام رسیدن پروژه‌ها داشته است، لذا از سپاه امام رضا(ع) و شخص سردار نظری نیز بابت همراهی‌هایشان به‌ویژه در اجرای پروژه دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی تشکر می‌کنم.
احداث دوربرگردان زیرگذرشهید برونسی طی ۹ ماه
شهردارمشهد همچنین در حاشیه افتتاح دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی با اشاره به اینکه برای مدیرت ترافیک محورهای تبادلی با شهرستان طرقبه شاندیز بخش‌های مختلفی را به‌صورت قطعات یک جورچین تعریف کردیم، اظهار کرد: این قطعات شامل پروژه چهار سطحی آزادگان، تعریض انتهای بولوار وکیل‌آباد، تعریض پل پرتوی، اصلاح هندسی محور شاندیز و دوربگردان زیرگذر در بولوار شهید برونسی است.
وی گفت: امروز دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی به‌عنوان یکی از قطعات جورچین طرح ساماندهی ترافیک محور طرقبه-شاندیز که طی ۹ماه و با هزینه ۱۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و در ادامه نیز سه سطح از پروژه آزادگان به‌عنوان یکی دیگر از قطعات جورچین ترافیکی به بهره‌برداری خواهد رسید.
مجید خبیری


لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات