تنها امکان حضور ۲۰۰ هزار نفر در لحظه تحویل سال در حرم مطهر رضوی وجود  ...

تنها امکان حضور ۲۰۰ هزار نفر در لحظه تحویل سال در حرم مطهر رضوی وجود ...

 تنها امکان حضور ۲۰۰ هزار نفر در لحظه تحویل سال در حرم مطهر رضوی وجود دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد؛ محمدرضا کلائی با اشاره به شرایط همه‌گیری ویروس کرونا اظهار کرد:‌ یکی از موضوعات نگران‌کننده برای لحظه سال تحویل، ازدحام جمعیت در حرم مطهر رضوی است و بر این اساس تدابیری خاص برای آن اندیشیده شده است.
وی بیان کرد: در نشستی با استاندار، تولیت آستان قدس رضوی، نیروی انتظامی و سایر نهادها مقرر شده است در حد ظرفیت و با توجه به پروتکل‌های بهداشتی، تنها جمعیتی حدود ۲۰۰ هزار نفر در لحظه سال تحویل در حرم مطهر رضوی حضور یافته و مابقی جمعیت در چهار محور منتهی به حرم توزیع شوند.
شهردار مشهد ادامه داد: بر این اساس جمعیت مازاد در حدفاصل حرم مطهر تا میدان ۱۵ خرداد، میدان شهدا، چهارراه شهید گمنام و میدان شهدای گوهرشاد استقرار خواهند یافت.
کلائی خاطرنشان کرد: مراسم لحظه تحویل سال حرم رضوی نیز به صورت زنده از طریق ویدئووال در مسیرهای منتهی به حرم رضوی پخش می‌شود.
وی از شهروندان خواست که ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، برای جلوگیری از ترافیک، از آوردن وسائل نقلیه شخصی خود به نزدیکی حرم رضوی خودداری کرده و حتی الامکان از دسترسی‌های مترویی در میدان بسیج و میدان شهدا برای تردد در محدوده حرم رضوی استفاده کنند.
شهردار مشهد افزود: شهرداری نیز تلاش می‌کند طبق پروتکل‌ها، تدابیر لازم را برای رفاه و آسایش شهروندان و زائران مهیا سازد.

منبع : ایرنا

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات